نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

2. تير 1394 - 9:56   |   کد مطلب: 15795
مدیر آموزش‌وپرورش ملایر گفت: در سال تحصیلی جدید شهریه مدارس هیئت‌امنایی ابتدایی و متوسطه اول 15 درصد و مدارس متوسطه دوم با توجه به امتحانات نهایی 20 درصد افزایش شهریه دارند.

به گزارش ملایری‌ها، کاوه برخورداری با اشاره به افزایش شهریه مدارس هیئت‌امنایی در سال تحصیل جدید اظهار داشت: آموزش‌وپرورش ملایر 26 آموزشگاه هیئت امنائی دارد که از این تعداد 9 مدرسه ابتدایی، 6 آموزشگاه متوسطه اول، 6 آموزشگاه متوسطه دوم و یک هنرستان فنی است.

وی با اشاره به افزایش 15 تا 20 درصدی شهریه مدارس هیئت‌امنایی تصریح کرد: با توجه به هزینه‌های جاری در مدارس و ارائه خدمات آموزشی بهتر در سال تحصیلی جدید شهریه مدارس ابتدایی  و متوسطه اول 15 درصد و مدارس متوسطه دوم با توجه به امتحانات نهایی 20 درصد افزایش شهریه دارند.

مدیر آموزش‌وپرورش ملایر با اشاره به مزایا و نحوه شکل‌گیری مدارس هیئت‌امنایی اظهار کرد: مدیران این مدارس موفقیت‌ها و شاخصه‌ای پیشرفت خود را در معرض دید مراجعه‌کنندگان قرار دهند تا موقع حضور اولیاء و دانش آموزان برای ثبت‌نام ضمن دفاع از عملکرد خود بتواند در جذب دانش آموزان به بهترین شکل ممکن عمل نمایند.

وی گفت: امسال رویکرد بر این است که دبیران مدارس هیئت امنائی انتخابی نباشد و مدیران با ارائه برنامه عملیاتی و جدول زمان بدی و اجرائی کردن آن‌ها هنر مدیریت خود را نشان دهند.

انتهای پیام/گ

دیدگاه‌ها

بسیار عالی است .جناب اقای برخورداری

دیدگاه شما

آخرین اخبار