نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

3. تير 1394 - 14:27   |   کد مطلب: 15797
فرماندار ملایر با اشاره با سخنان رهبر در دیدار با مسئولان؛
هدایت مقام معظم رهبری همچون راهبردهای امام خمینی(ره) در مواقع حساس جنگ تحمیلی است
فرماندار ملایر گفت: هدایت مقام معظم رهبری همچون راهبردهای امام خمینی(ره) در دوران حساس جنگ تحمیلی است و همانگونه که امام خمینی(ره) با سخنان خود به رزمندگان روحیه می دادند ایشان نیز روحیه تیم مذاکره کننده را چند برابر می کند.

به گزارش  ملایری‌ها، مصطفی آزادبخت در جلسه ستاد سفر شهرستان ملایر با اشاره به بحث مذاکرات هسته ای در کشور اظهار داشت: یکی از اقدامات دولت بحث  مذاکرات هسته ای بوده که با  با هدایت های مقام معظم رهبری در پیش است.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولین  و کارگزاران نظام عنوان کرد: پشتیبانی مقام معظم رهبری از تیم مذاکره کننده بسیار بارز و برجسته است.

فرماندار ملایر سخنان مقام معظم رهبری را برای تیم مذاکره کننده بسیار روحیه بخش دانست و بیان کرد: مقام معظم رهبری با سخنان حود حجت را بر همه تمام  کرده و هم باعث روحیه تیم مذاکره کننده و هم باعث تزلزل دشمنان شد.

وی گفت: هدایت مقام معظم رهبری همچون راهبردهای امام خمینی(ره) در دوران حساس جنگ تحمیلی است و همانگونه که امام خمینی(ره) با سخنان خود به رزمندگان روحیه می دادند ایشان نیز روحیه تیم مذاکره کننده را چند برابر می کند.

آزاد بخت گفت: در مذاکرات هسته ای کل دنیا در یک طرف ایستاده و ایران هم در یک طرف و نعمت ولایت دلیل اصلی ایستادگی ایران  در مقابل  کل دنیای استکبار است.

وی پشتوانه انقلاب را خون شهدا دانست و بیان کرد: به رسمیت شناختن مسائل هسته ای ایران امروز به برکت خون شهدای هسته ای است و خون این شهدای والا مقام اکنون ثمر داده است.

فرماندار ملایر مهمترین وظیفه مسئولین را در مقابل خون شهدا خدمت صادقانه همراه با اخلاق عنوان و تصریح کرد: ایران اسلامی برای استقلال بهای سنگینی داده است و مسئولین در مقابل این بها وظیفه دارند هر چه بیشتر به مردم خدمت کرده و باید با مردم صادقانه برخورد کنند.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار