نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

5. تير 1394 - 15:50   |   کد مطلب: 15814
امام جمعه موقت ملایر گفت: توافق خوب توافقی عزتمندانه در برابر منافع ملت ایران بوده و طبق سخنان رهبری توافق تحت هر شرایطی پذیرفته نیست.

به گزارش ملایری‌ها، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدحسن فاضلیان در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نمازجمعه ملایر با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با کارگزاران و مسئولان نظام اظهار داشت: سخنان مقام معظم رهبری فصل الخطاب تمام مسائل در مذاکرات بوده و سخنان ایشان باعث سربلندی کشور و ذلت دشمنان شد.

وی با اشاره به بخشی از سخنان مقام معظم رهبری عنوان کرد: سخنان ایشان در زمینه تقوی فردی و تقوی اجتماعی بسیار قابل توجه و تذکر دهنده به مسئولان بود.

امام جمعه موقت ملایر با اشاره به بازتاب سخنان مقام معظم رهبری در رسانه های دنیا بیان کرد: رسانه های دنیا پس از سخنان رهبری اذعان کردند که رهبر ایران تکلیف دنیا و ایران را در مذاکرات هسته ای معلوم کردند.

وی سخنان مقام معظم رهبری درباره مسائل هسته ای را بسیار مدبرانه دانست و بیان کرد: همانگونه که رهبری در سخنان خود اشاره کردند همه مسئولان ایران در باره مسئله هسته ای وحدت ملی دارند و همه به دنبال یک توافق خوب هستند.

فاضلیان افزود: توافق خوب توافقی عزتمندانه در برابر منافع ملت ایران بوده و طبق سخنان رهبری توافق تحت هر شرایطی پذیرفته نیست.

وی گفت: نفی محدودیت های بلند مدت، لغو تمام تحریم ها به صورت همزمان در زمان امضاء توافقنامه، حمایت از تیم مذاکره کننده و ادامه توسعه و تحققیق مسائل هسته ای از بخش های مهم سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان نظام بود.

امام جمعه موقت ملایر با اشاره به هفتم تیر ماه سالگرد شهادت آیت الله بهشتی و 72 تن از یاران مظلوم ایشان و تبریک هفته قوه قضاییه بیان کرد: تبدیل شدن عدالت به جریانی فراگیر و دائمی در قوه قضاییه از دیدگاه رهبری نیازمند تقوا، نگاه بی طرفانه در حوادث کوچک و بزرگ و عملکرد دقیق و حکیمانه قانون از طرف مسئولان قوه قضائیه و دادستانی‌ها است.

وی با تسلیت سالگرد درگذشت همسر گرامی پیامبر اکرم(ص) حضرت خدیجه(س) در دهم رمضان عنوان کرد: این بانوی بزرگوار 25 سال با پیامبر اکرم(ص) زندگی کرده و نقشی مهم در پیش برد اسلام داشتند.

فاضلیان با اشاره به میلاد امام دوم شیعیان امام حسن(ع) در 15 رمضان تصریح کرد: در روز میلاد این امام کریم تمامی مساجد و تکایا غرق در شادی و سرور باشند.

وی با شاره به روایات و احادیث ترک معصیت را راه ورود به تقوا بیان کرد و گفت: ماه رمضان بهترین فرصت برای ترک گناه و تقوی الهی است.

امام جمعه موقت ملایر افزود: این ماه همچنین بهترین فرصت برای استغفار و توبه بوده چرا که خداوند در این ماه در رحمت و مغفرت را گشوده است.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار