پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع
فرمانداری ویژه ملایر

6. تير 1394 - 18:52   |   کد مطلب: 15819
در خرداد ماه در ملایر هر پنج روز یکبار یک مدیر جدید معارفه شد.

به گزارش ملایری‌ها، "صندلی ریاست که وفا نمی‌کند" شاید این کلیشه‌ای‌ترین جمله‌ای باشد که در هنگام تغییر مدیریت‌ها گفته می‌شود و همیشه مدیریت با تغییرات همراه است.

 

ماه خرداد را شاد بتوان جزء پر تغییر ترین ماه‌های تغییر مدیریتی در ملایر دانست به‌نحوی‌که هر پنج روز یکی از مدیران ادارات ملایر جای خودش را به مدیر دیگر داد.

 

تغییرات مدیریت در این ماه از ابتدای خرداد با تودیع و معارفه رئیس اداره راه در ملایر آغاز شد، در این تودیع و معارفه در ابلاغی از سوی مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان آقای مهندس جواد نگاهداری به‌عنوان سرپرست جدید اداره راه و شهرسازی شهرستان ویژه ملایر منصوب و از خدمات آقای مهندس آرش آزادی تقدیر و تشکر گردید.

 

پس از اداره راه نوبت به یکی از مرکز آموزش عالی ملایر رسید و در چهارم خردادماه دکتر اکبر شاملو جای خود را به آقای مرتضی مرادی داد و مرادی به‌عنوان رئیس جدید دانشگاه پیام نور ملایر شناخته شد.

 

هفتم خرد ماه نوبت تغییرات به دادستان ملایر رسید تا پس از تغییر رئیس دادگستری ملایر در اسفندماه سال گذشته دادستان نیز عوض شود و صیادی دادستان سابق لقب گیرد و عباس نجفی دادستان جدید ملایر شود.

 

نوزدهم خرداد نیز معارفه دو مدیر در یک اتفاق افتاد، اداره ارشاد تعزیرات حکومتی ملایر میران جدید خود را معرفی کرند.

 

در این روز غلامرضا جمالی زاده به‌عنوان رئیس اداره ارشاد جایگزین رضا براتی زاده شد و همچنین در این روز سید مهدی محمدی به‌جای شکرایی به‌عنوان رئیس اداره تعزیرات حکومتی ملایر معرفی شد.

 

آخرین مراسم تودیع و معارفه در این ماه نیز نصیب حجت‌الاسلام عزیزی شد و او جای خود را در اداره اوقاف ملایر به حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسد پور داد و راهی اداره کل در همدان شد.

 

در این ماه یکی از مدیران نیز در سمت خود ابقاء شده و از سرپرست به مدیریت رسید . بهمن حیاتی  که از اول آذر 93 به عنوان سرپرست دانشگاه ملایر معرف شده بود، در 19 خراداد به عنوان رئیس این دانشگاه منصوب شد.

 

آیا تغییرات به فرماندار هم می رسد؟

 

شاید روند تغییر مدیریت در ملایر به مسئول ارشد مدیریتی ملایر هم برسد و با توجه به شایعات موجود احتمال جابه‌جایی فرماندار ملایر نیز وجود دارد.

چندین ماه است که در ملایر شایعه جابه‌جایی و تغییر در فرمانداری ملایر نقل زبان‌ها است و شاید اوج این شایعات در مراسم تودیع و معارفه رئیس اوقاف ملایر رقم خورد.

 

در این مراسم فرماندار ملایر با اشاره به شایعات موجود مبنی بر جابه‌جایی خود خطاب به حجت‌الاسلام عزیزی گفت که من هم به‌زودی من هم به استان می‌آیم.

 

در این مراسم فرماندار ملایر با اشاره به اینکه تغییرات یکی از مسائل مهم در هر دولت است و مردم به تغییرات رأی داده‌اند خطاب به حجت‌الاسلام‌والمسلمین عزیزی عنوان کرد: من هم به‌زودی به شما در استان خواهم پیوست.

 

مصطفی آزاد بخت از هفتم فروردین 1392 به‌جای خیریانپور سکان‌دار فرمانداری ملایر شد و اکنون پس از گذشت بیش از دو سال شایعه جدایی او از این اداره به گوش می‌رسد.

 

حال باید دید که آیا فرماندار ملایر هم همچون مدیران دیگر ادارات ملایر تغییر خواهد کرد و بازهم باید گفت: "صندلی ریاست که وفا نمی‌کند".

 

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار