نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

22. تير 1394 - 14:14   |   کد مطلب: 15880
نماینده مردم ملایر در مجلس در گفت‌وگو با ملایری‌ها؛
شعار استکبارستیزی قابل‌مذاکره نیست
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: ما در مذاکرات بر سر مسائل هسته‌ای مذاکره کرده‌ایم و هر کشوری چه آمریکا و جه هر کشور دیگری علیه مردم مظلوم مسلمان تهاجمی داشته باشد ما نیز رویکرد استکبارستیزی خود راداریم و در مقابل بی‌عدالتی خواهیم ایستاد.

علی نعمت چهاردولی در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به سخنان رهبری در دیدار با دانشجویان اظهار داشت: مکتب و آیین ما سلام بوده و مبارزه با استکبار و ظلم از اصول اساسی دین مبین اسلام است.

وی افزود: ما پیرو قرآن و اسلام هستیم و این اصول تغییرناپذیر بوده و با یک توافق نمی‌توان گفت که این اصول نیز توافق شده است بلکه این اصول به‌هیچ‌وجه توافق پذیر نیست.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: هر جا به هر مسلمان و شیعه‌ای ظلم  صورت گیرد وظیفه مسلمان و شیعیان حمایت از او و مبارزه با ظالم است.

وی خشونت‌های ضد انسانی، ظلم به مظلومان مخصوصاً شیعیان و مسلمانان، رفتارهای غیرانسانی و اخلاقی را نمونه بارز ظلم دانست و بیان کرد: هر کشور و دولت و ملتی که علیه مسلمانان ظلم و جوری انجام دهد ما وظیفه حمایت از آن مظلوم راداریم.

چهاردولی گفت: ایران به‌عنوان سردمدار مبارزه با استکبار و ظلم  هرجایی که به مظلومی ظلمی شود قطعاً از آن مظلوم حمایت خواهد کرد.

وی گفت: ما در مذاکرات بر سر مسائل هسته‌ای مذاکره کرده‌ایم و هر کشور چه آمریکا و جه هر کشور دیگری علیه مردم مظلوم تهاجمی داشته باشد ما نیز رویکرد استکبارستیزی خود راداریم و در مقابل بی‌عدالتی خواهیم ایستاد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شکوه راهپیمایی روز قدس در ایران اسلامی عنوان کرد: راهپیمایی روز قدس نمونه بارز استکبارستیزی ملت ایران بوده و ایرانیان باوجود گرمای شدید در روز قدس با حضور خود نشان دادند که بر سر اصول استکبارستیزی دین مبین اسلام و قرآن هستند.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار