نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

25. تير 1394 - 11:35   |   کد مطلب: 15894
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر؛
ملایر قهرمان مسابقات بدمینتون نونهالان استان شد
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: تیم نونهالان ملایر موفق به کسب مقام قهرمانی مسابقات بدمینتون استان همدان شد.

به گزارش ملایری‎ها، مهدی رضایی در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مسابقات بدمینتون قهرمانی استان همدان در شهرستان ملایر اظهار داشت: مسابقات قهرمانی بدمینتون استان همدان به میزبانی شهر ملایر و در سالن انقلاب این شهر برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات در دو قسمت تیمی و انفرادی برگزارشده و در پایان این رقابت‌ها تیم ملایر به مقام نخست این رقابت‌ها در قسمت تیمی دست‌یافت.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: در قسمت انفرادی نیز مبین دهبانی از همدان موفق به کسب مقام قهرمانی و  محمد سرمیلی آرمین ترک و آرین مؤمنی هر سه از ملایر مقام‌های دوم و سوم مشترک را به دست آوردند.

وی با اشاره به عضویت بدمینتون باز ملایری در تیم منتخب استان جهت اعزام به مسابقات کشوری گفت: سبحان مؤمنی بدمینتون باز  ملایری به‌عنوان یکی از اعضای تیم منتخب استان جهت حضور در مسابقات قهرمانی کشور در بیرجند به این مسابقات اعزام می‌شود.

رضایی گفت: مسابقات فوتسال جام رمضان شهر ازندریان هم با شرکت 11 تیم در سالن ورزشی شهر ازندریان برگزار شد و در پایان تیم برق به مقام نخست این رقابت‌ها دست‌یافت.

وی افزود: این جام با حضور تیم‌های برق، زاگرس، استقلال، عقاب، امید، کمری، پرسپولیس، هیئت ابوالفضل(ع)، نفت، شهید باهنر و صبا  با انجام 29 بازی برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: پس از تیم برق که به مقام نخست این رقابت‌ها دست‌یافت، تیم‌های زاگرس و عقاب به مقام‌ها دوم و سوم دست یافتند.

انتهای پیام/گ

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار