نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

26. تير 1394 - 16:10   |   کد مطلب: 15897
امام‌جمعه ملایر گفت: من به سازمان تبلیغات اسلامی این است که نامه امام علی(ع) به مالک اشتر را تکثیر و بین تمام ادارات تقسیم کنند.

به گزارش ملایری‎‏ها، آیت‌الله سید رضا فاضلیان در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه ملایر با تبریک فرارسیدن عید سعید فطر اظهار داشت: بر اساس اعلام مراجع تقلید فوریه امسال مبلغ شش هزار تومان است.

وی با اشاره به توافق هسته‌ای بین ایران و کشورهای 1+5 عنوان کرد: مقام معظم رهبری با تقدیر از گروه مذاکره‌کننده هسته‌ای پشتیبانی خوبی از تیم مذاکره‌کننده کردند.

امام‌جمعه ملایر با اشاره به سخنان رهبری در دیدار با اعضای دولت بیان کرد: ایشان در این دیدار با اشاره به نامه  امام علی(ع) به مالک اشتر وظایف مسئولین در جامعه را بیان کردند.

وی گفت: پیشنهاد من به سازمان تبلیغات اسلامی این است که نامه امام علی(ع) به مالک اشتر را تکثیر و بین تمام ادارات تقسیم کنند.

فاضلیان با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس تصریح کرد: سرزمین قدس قبله اول مسلمین و محراب حضرت مریم(س) و حضرت زکریا و محل تولد حضرت موسی(ع) و حضرت عیسی(ع) است.

وی با اشاره به معراج پیامبر(ص) از مسجدالحرام به مسجدالاقصی و تغییر قبله مسلمین اظهار داشت: پیامبر اکرم(ص) بیش از 13 سال به سمت بیت‌المقدس نماز می‌خواندند.

امام‌جمعه ملایر با ا شاره به سخنان امام خمینی(ره) از سال 42 در حمایت از قدس  و نام گزاری روز قدس بیان کرد: همه مسلمانان جهان باید واحد و یکدست شده تا بتوانند غده سرطانی اسرائیل را از جا برکنند.

وی  ایجاد تقوا و اخلاص در بین مردم را مهم‌ترین ثمره یک ماه روزه‌داری در ماه مبارک رمضان دانست و گفت: تقوا در معاملات، تقوای  احسانی و تقوای اخلاقی باید در زندگی انسان مدنظر باشد.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار