نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

8. مرداد 1394 - 21:22   |   کد مطلب: 15974
مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: از آغاز طرح مسکن مهر تاکنون به استان همدان 290 میلیارد ریال یارانه تعلق‌گرفته است.

به گزارش ملایری‌ها، مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان در جلسه بررسی مشکلات مسکن مهر شهر ملایر در فرمانداری این شهر با اشاره به یارانه‌های پرداختی به مسکن‌ها مهر در استان همدان اظهار داشت: از آغاز طرح مسکن مهر تاکنون به استان همدان 290 میلیارد ریال یارانه تعلق‌گرفته است.

محمد رودباریان با اشاره به میانگین استانی یارانه به هر واحد مسکن مهر در استان همدان بیان کرد: میانگین یارانه تعلق‌گرفته یارانه به هر واحد مسکن مهر در استان همدان 14 میلیون و 320 هزار ریال و میانگین یارانه تعلق‌گرفته به هر واحد در ملایر 21 میلیون و 70 هزار ریال است.

وی با اشاره به مشکلات مسکن مهر در ملایر بیان کرد: یکی از مشکلات مهم در مسکن مهرهای ملایر بحث آب‌رسانی و انتقال آب به مسکن مهر بوده که از طرف وزارت راه و شهرسازی مبلغ سه میلیارد ریال به ملایر تعلق‌گرفته که این مبلغ آماده برداشت است.

رودباریان مشکل پایان کار و ارائه سند را یکی دیگر از مشکلات مسکن مهر در ملایر دانست و بیان کرد: شهرداری ملایر با واحدهایی که کار به پایان رسیده است همکاری کرده و پایان کار را به مالکین ارائه دهد.

وی با اشاره تصویب نه هزار 145 واحد مسکن مهر برای ملایر بیان کرد: از این تعداد هشت هزار و 334 واحد در حال ساخت و یا تحویل داده‌شده است.

رودباریان با اشاره به تعداد پروژه‌های مسکن مهر در ملایر بیان کرد: شش هزار واحد مسکن مهر در ملایر به بهره‌برداری رسیده است و یک هزار 776 واحد نیز تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید و 442 واحد باقی‌مانده تا پایان سال 95 آماده تحویل می‌شوند.

شهردار ملایر نیز در این جلسه با اشاره به مهم‌ترین مشکلات مسکن مهر ملایر بیان کرد: امکانات زیرساختی و خدمات رفاهی از مهم‌ترین مشکلات مسکن مهر در ملایر است.

علیرضا رضایی با اشاره به مشکل ترانشه در مسکن مهر ملایر بیان کرد: بر اساس برآ رودهای انجام‌شده برای رفع مشکلات ترانشه بیش از 35 میلیارد ریال اعتبار لازم است.

وی با اشاره به مشکل محوطه‌سازی مسکن مهر ملایر تصریح کرد: شهرداری برای رفع مشکلات با دیدگاه مساعدت عمل خواهد کرد.

انتهای پیام/گ

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار