نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

8. مرداد 1394 - 22:08   |   کد مطلب: 15975
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل انشعاب لوله‌کشی یکی از مشکلات اساسی در مسکن مهر ملایر بوده که باعث جلوگیری از واگذاری مسکن مهرهای کمیته امداد و بهزیستی باوجود آماده شدن آن‌ها شده است.

به گزارش ملایری‌ها، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در جلسه بررسی مشکلات مسکن مهر ملایر در فرمانداری این شهر با اشاره به اقدامات انجام‌شده در حوزه راه و شهرسازی ملایر اظهار داشت:یکی از اقدامات مهم راه و شهرسازی آسفالت راه‌های روستایی در ملایر بوده و بسیاری از راه‌های روستایی در حال بازسازی و آسفالت هستند.

علی نعمت چهاردولی افزود: پل مسیر نهاوند، تقاطع غیر هم‌سطح بهشت هاجر، چهار خطه مسیر سامن به سه‌راهی بروجرد و اصلاح پیچ‌های حادثه‌خیز در جاده‌های ملایر از دیگر اقدامات این اداره است.

وی با اشاره به مشکل مدرسه در مسکن مهر ملایر بیان کرد: نبود فضای آموزشی و مدرسه یکی از مشکلات اساسی در مسکن مهر ملایر بوده که علاوه بر 5 میلیارد ریال اعتبار گرفته‌شده برای ساخت این مسکن مهر بازهم به اعتبار نیازمند است.

چهاردولی با اشاره به موقعیت بی‌نظیر مسکن مهر در ملایر تصریح کرد: مشکل انشعاب لوله‌کشی یکی از مشکلات اساسی در این منطقه بوده که باعث جلوگیری از واگذاری مسکن مهرهای کمیته امداد و بهزیستی باوجود آماده شدن آن‌ها  شده است.

وی با اشاره به کمک 3 میلیاردی وزارت راه و شهرسازی برای حل مشکل آب مسکن مهر ملایر بیان کرد: از پروژه انتقال آب به مسکن مهر ملایر 200 متر باقی‌مانده است و نیازمند اعتبارات بیشتری  است.

چهاردولی گفت: با توجه به موقعیت مسکن مهر ملایر نبود ترانشه در برخی نقاط بسیار خطرناک بوده و امکان سقوط افراد و اشیاء در  این مناطق وجود دارد و برای جلوگیری ا خطرات احتمالی باید هر چه سریع‌تر مشکلات ترانشه رفع شود.

بخشدار مرکزی ملایر نیز با اشاره به مهم‌ترین مشکلات مسکن مهر در ملایر بیان کرد: تخصیص یارانه جهت بازسازی مسکن مهر 12 و 15 ملایر، تأمین اعتبار برای ترانشه و دیوار حائل ازجمله نیازهای مسکن مهر در ملایر است.

حسین فارسی افزود: تأمین اعتبار جهت تکمیل خط انتقال آب به مسکن مهر با توجه به مسیر سنگلاخ و افزایش سقف اعتبارات وام از دیگر درخواست‌های مردم ساکن در مسکن مهر برای رفع مشکلات است.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار