نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

10. مرداد 1394 - 8:22   |   کد مطلب: 16009
اوباما در ادامه لابی گری با موافقان، در دفاع از توافقنامه تاریخی هسته ای ایران و کشورهای عضو 5+1، در میان دانشجویان آمریکایی سخنرانی خواهد کرد.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از ایرنا از واحد رسانه کاخ سفید، جاش ارنست روز جمعه در بیانیه ای اعلام کرد، باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا قرار است روز چهارشنبه آینده با حضور در میان دانشجویان دانشگاه آمریکاییان واشنگتن (American UIniversity) در دفاع از توافقنامه هسته ای ایران سخنرانی کند.

اوباما در این سخنرانی، به دانشجویان و اندیشمندان آمریکایی درمورد حل دیپلماتیک مناقشه هسته ای ایران توضیح خواهد داد که این توافق نسبت به گزینه های دیگر بسیار مورد پسندتر است.

جاش ارنست در ادامه اظهار داشت، جان اف کندی رئیس جمهور سابق آمریکا 50 سال پیش در همین دانشگاه درباره اینکه آینده با صلح تعریف می شود نه با جنگ، سخنرانی کرده بود.

سخنرانی باراک اوباما ادامه تلاش های وی در برابر سیاستمداران جمهوری خواه است که با لابی گری رژیم صهیونیستی، برای شکست توافق نامه بدست آمده تلاش می کنند.

اوباما همچنین در تماس با نمایندگان و سناتورهای آمریکایی در تلاش برای متقاعد کردن مخالفین برای همراهی با وی در دفاع از این توافقنامه می باشد. 

روز گذشته رئیس جمهوری آمریکا از گروه های موافق این طرح خواست برای مقابله با لابی مخالف این توافقنامه، کاری کنند که صدایشان در کنگره شنیده شود.
 

دیدگاه شما

آخرین اخبار