نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

10. مرداد 1394 - 16:37   |   کد مطلب: 16020
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: ۲۳ نفر از معتادان متجاهر شهرستان ملایر شناسائی و دستگیر شدند و در این راستا ۱۸۲ گرم مواد مخدر کشف شد.

به گزارش ملایری‌ها، شعبان ترک‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، اظهار داشت: در راستای پاسخ به مطالبات عموم مردم در جمع‌آوری و برخورد قانونی با معتادان متجاهر این طرح به عنوان یکی از طرح‌های اولویت‌دار در دستور کار پلیس ملایر قرار گرفت.

وی افزود: در همین راستا برای اتمام طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر و پرخطر در نقاط آلوده از قبل شناسایی شده تعداد 23 نفر معتاد دستگیر و از این تعداد 15 نفر آن به مرکز بازپروری و کمپ ماده 16 در شهرستان همدان منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر بیان کرد: در همین راستا نیز مقدار 180 گرم ماده مخدر از نوع تریاک و 2 گرم هروئین کشف شد.

وی عنوان کرد: همچنین در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر شهرستان ملایر نیز سه نفر توزیع کننده مواد مخدر دستگیر شدند که ضمن تشکیل پرونده قضائی مراتب تحت پیگرد قانونی قرار گرفت.

ترک‌نیا از کشف بیش از 7 کیلوگرم موادمخدر شیشه و هروئین در 4 ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: در راستای اجرای طرح برخورد با تهیه و توزیع‌کنندگان و فروشندگان خرد موادمخدر در شهرستان ملایر 11 نفر قاچاقچی خرد و عمده مواد مخدر دستگیر شدند.

وی افزود: پلیس علاوه بر مبارزه قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر ارائه آموزش‌های پیشگیرانه به خانواده‌ها و آگاهی‌سازی آنها نسبت به آسیب‌های ناشی از مواد مخدر به ویژه نوع صنعتی نیز در دستور کار است و در برنامه‌ها و طرح‌های ویژه جامعه هدف مختلفی مورد آموزش قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/ج

دیدگاه شما

آخرین اخبار