نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

16. مرداد 1394 - 9:13   |   کد مطلب: 16123
عضو خبرگان رهبری با اشاره به فضاسازی های اخیر برخی جریان های سیاسی در خصوص انتخابات خبرگان رهبری، گفت: جوسازی‌های رسانه ای تاثیری بر نتیجه انتخابات خبرگان نخواهد داشت.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از دانا آیت الله عباس کعبی با اشاره به در پیش بودن انتخابات خبرگان رهبری در اسفند ماه سال جاری، اظهار داشت: تجربه انتخابات گذشته نشان داده که ماهیت مجلس خبرگان و انتخابات آن با سایر انتخاباتی که در کشور صورت می‌گیرد، تفاوت دارد.

وی با اشاره به جوسازی‌های صورت گرفته در برخی از روزنامه‌های کشور، ادامه داد: این فضا سازی و جوسازی‌های رسانه ای و مطبوعاتی هیچ تاثیری بر نتیجه انتخابات نخواهد داشت. و مجلس خبرگان یک مجلس علمایی است

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که مجلس خبرگان یک مجلس علمایی است، تصریح کرد: اجازه بدهند که علما خودشان ورود کنند و نباید جایگاه انتخابات خبرگان رهبری را در حد رقابت‌های جناحی و حیثیتی تنزل داد.

وی ادامه داد: مجلس خبرگان یک مجلس تأثیر گذار ومهم و مربوط به شئون ولایت فقیه می‌باشد و علمای اعلام و علمای بلاد صاحب نظر هستند در اینکه نسبت به بحث خبرگان ورود کنند.

کعبی افزود: خود علمای بلاد باید میدان داری کنند و اجازه دست اندازی به جایگاه رفیع خبرگان که از شئون بسیار مهم علما در مسائل مربوط به ولایت فقیه می‌باشد، را ندهند.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی که قرار است از امروز ثبت‌نام برای امتحان علمی از کاندیدهای خبرگان رهبری در محل دبیرخانه خبرگان به عمل بیاید، برخی جریان‌های سیاسی اجازه بدهند در یک فضای توأم بامتانت و آرامش متناسب با قداست و جایگاه مجلس خبرگان این انتخابات مسیر عادی خود را طی کند.

انتهای پیام/ر

دیدگاه شما

آخرین اخبار