نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

16. مرداد 1394 - 10:28   |   کد مطلب: 16127
شنیده‌ها حاکی از این است که رضا قیاسی، معاون استاندار همدان با حفظ سمت به‌عنوان سرپرست فرمانداری ملایر منصوب خواهد شد.

به گزارش ملایری‎ها، چند ماهی است که بحث جابه‌جایی فرماندار ملایر در محافل مختلف شنیده شده و هرچند وقت یک‌بار شایعه جدیدی درباره فرماندار شنیده می‌شود.

پس‌ازاینکه فرماندار ملایر در آیین تودیع و معارفه رئیس اوقاف ملایر دم از رفتن زد اظهارات مختلفی درباره جابه‌جایی فرماندار ملایر شد.

از استعفا فرماندار تا مخالفت برخی با فرماندار برای ماندن در ملایر و شرکت در انتخابات مجلس حرف و سخن‌هایی بود که درباره فرماندار ملایر در این چند ماه شنیده‌ می شد.

در طی مدت افراد مختلفی برای جایگزینی فرماندار ملایر معرفی‌شده‌اند و از آن جمله می‌توان به مهرداد نادری فر، احمد فضلعلی و عبدالرضا فولادوند نام برد.

چند روزی بود که حرف و سخن ها از ماندن آزادبخت حکایت داشت و جابه جایی فرماندار ملایر منتفی شده قلمداد می شد.

اما پس از مصاحبه قائم‌مقام وزیر کشور با تسنیم و اعلام خبر "فرمانداران غیرهمسو از دولت برکنار می‌شوند "مسئله برکنار شدن فرماندار ملایر بازهم قوت گرفت.

حسینعلی امیری در این مصاحبه اعلام کرده بود: هم‌اکنون از 430 فرماندار، حدود ٣٢ فرماندار از دولت قبل باقی‌مانده‌اند که آقای مقیمی، معاون سیاسی وزیر دستور دادند هرچه سریع‌تر عملکرد آن‌ها نیز مورد ارزیابی قرار گیرد و تلاش می‌کنیم کسانی بر مسند کار باشند که باسیاست‌های دولت همسو باشند.

مصطفی آزادبخت هم یکی از 32 فرمانداری است که از دولت قبل در مسند کار بوده و عوض شدن فرماندار ملایر شاید به این موضوع مربوط باشد.

با اعلام این خبر جدیدترین شایعه‌ای که درباره فرماندار ملایر شنیده می‌شود سرپرستی رضا قیاسی برای فرمانداری ملایر است.

قیاسی  هم‌اکنون به‌عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار همدان مشغول به خدمت بوده که با حفظ سمت به‌عنوان سرپرست ملایر انتخاب خواهد شد.

استاندار همدان قرار است که یکشنبه به ملایر سفر کند و شاید این سفر مراسمی برای وداع با مصطفی آزادبخت به‌عنوان فرماندار ملایر باشد.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار