نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

18. مرداد 1394 - 9:33   |   کد مطلب: 16175
مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر گفت: پنج اثر از هنرمندان تئاتر ملایر موفق به راهیابی به جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران شدند.

به گزارش ملایری‌ها، مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر با اشاره به برگزاری نهمین جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران اظهار داشت: نهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران در بخش های آیینی، صحنه ای و خیابانی در اهر برگزار خواهد شد.

غلامرضا جمالی زاده با اشاره به راه‌یابی پنج اثر از ملایر به این جشنواره عنوان کرد: بر طبق گزارش دبیرخانه  دائمی تئاتر کوتاه ارسباران 171 اثر از 25 استان کشور ارسال‌شده که پس از بازبینی آثار و انتخاب نمایش‌های برتر  پنج نمایش از ملایر در این جشنواره حضور خواهند یافت.

وی با اشاره به آثار راه‌یافته از ملایر به جشنواره ارسباران بیان کرد: : در بخش صحنه‌ای نمایش‌های "سفید پررنگ» به نویسندگی و کارگردانی رضا فقیهی و «پیشکش فرنگی» به نویسندگی و کارگردانی مهدی حبیبی به این جشنواره راه‌یافته‌اند.

جمالی زاده افزود: در بخش آیینی تئاتر"حنابندان" به نویسندگی و کارگردانی رضا فقیهی و در بخش خیابانی نمایش"روح ناآرام سرگردان" به نویسندگی و کارگردانی مهدی حبیبی و نمایش " پرواز شماره چند" به نویسندگی و کارگردانی نرگس خاک کار دیگر آثار ملایر ر این جشنواره هستند.

وی گفت: نهمین جشنواره سراسری تئاتر ارسباران آذربایجان شرقی از 23 تا 27 مردادماه سال جاری در شهر اهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار