نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

22. مرداد 1394 - 12:18   |   کد مطلب: 16240
فرمانده نیروی انتظامی ملایر خبر داد
افزایش 20 درصدی کشف مواد مخدر در ملایر
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ملایر گفت: در چهار ماه نخست امسال کشف مواد مخدر در ملایر نسبت به مدت مشابه سال گذشته 20 درصد افزایش داشته است.

به گزارش ملایر‌ی‌ها، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ملایر در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به عملکرد 4 ماهه نیروی انتظامی شهرستان ملایر اظهار داشت: مبارزه با سودجویان و هنجارشکنان و سوداگران مرگ اولیوت اصلی نیروی انتظامی ملایر است.

شعبان ترک نیا با اشاره به کشفیات مواد مخدر در شهرستان ملایر عنوان کرد: در چهار ماه نخست امسال 179 کیلو 850 گرم تریاک،12 کیلو 450 گرم هروئین و 10 کیلوگرم شیشه توسط نیروی انتظامی ملایر کشف و ضبط‌شده است.

وی افزود: در حوزه کشف مواد مخدر در ملایر در مدت  4 ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش 20 درصدی کشف مواد مخدر را داشته‌ایم.

ترک نیا با اشاره به عملکرد پلیس راهور ملایر تصریح کرد: در مدت 4 ماه نخست امسال 14 درصد اعمال قانون و جریمه نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

وی افزود: کاهش 42 درصدی فوت درصحنه تصادف، کاهش 28 درصدی فوت برابر با نظریه پزشک قانونی، افزایش 20 درصدی تصادفات، افزایش 14 درصدی اعمال قانون کلاه ایمنی و  افزایش 25 درصدی توبیخ خودروهای متخلف از دیگر اقدامات پلیس راهور ملایر در 4 ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

ترک نیا با اشاره به اقدامات نیروی انتظامی در جهت ارتقا فرهنگ ترافیک و رعایت قوانین راهنمایی بیان کرد: نصب 30 بر در راستای امنیت و رعایت قوانین راهنمایی و پخش دو هزار پیام ترافیکی از تلویزیون شهری از دیگر اقدامات نیروی انتظامی ملایر است.

وی با اشاره به تشکیل قرارگاه مبارزه با سرقت در ملایر بیان کرد:  با تشکیل این قرارگاه و مبارزه جدی با سرقت در چهار ماه نخست امسال سرقت در ملایر 41 درصد کاهش‌یافته و سرقت احشام به صفر رسیده است.

ترک نیا گفت: 89 درصد از سرقت‌ها در ملایر کشف‌شده و 10 میلیارد ریال کالای قاچاق در ملایر کشف و تحویل گمرک همدان داده‌شده است.

وی با اشاره به مهار دزدی سیم برق در ملایر بیان کرد: در مدت چهار ماه امسال 21 خودرو سرقتی و 26 موتور سرقتی در ملایر کشف و به صاحبان آنان تحویل داده‌شده است.

ترک نیا ارتقاء فرهنگ و حجاب را یکی دیگر از اولیوت های پلیس ملایر دانست و عنوان کرد: در راستای ارتقا این فرهنگ ارزشی 2 کانکس پلیس در پارک‌های سیفیه و کوثر ملایر نصب‌شده است.

وی افزود: پلمپ 121 مغازه به دلیل عدم رعایت شئونات اسلامی و 2 هزار و 52 بازرسی از مغازه‌های سطح شهر از دیگر اقدامات نیروی انتظامی در جهت ارتقا فرهنگ عفاف و حجاب است.

ترک نیا برگزاری 182 جلسه آموزش همگانی پلیس برای 27 هزار 78 نفر، برگزاری شش نمایشگاه، برگزاری کلاس‌های آموزشی بری افسران و دانشجویان، توزیع 800 برگ بروشور، دیدار با مردم هر 15 روز یک‌بار، 4 طرح عملیاتی، 16 طرح پیشگیری و 50 طرح ارتقا امنیتی را از دیگر اقدامات این نیرو در 4 ماهه نخست امسال بیان کرد.

وی با اشاره به استقرار یک مشاور خانواده در هر کلانتری بیان کرد: با استقرار مشاوران خانم در هر کلانتری 261 فقره از شکایات خانوادگی با سازش منجر شده است.

انتهای پیام/گ

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار