نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

28. مرداد 1394 - 10:59   |   کد مطلب: 16336
دبیر ستاد مرکزی دعای کمیل ملایر خبر داد:
شهدای گمنام میزبان هر هفته دعای کمیل در ملایر
دبیر ستاد مرکزی دعای کمیل ملایر گفت: مراسم معنوی دعای کمیل شب‌های جمعه هر هفته در بام ملایر و در جوار قبور شهدای گمنام برگزار می‌شود.

دبیر ستاد مرکزی دعای کمیل ملایر در گفت‌وگو با ملایری‌ها به اشاره به برگزاری مراسم معنوی دعای کمیل در جوار قبور پاک شهدای گمنام در بام ملایر اظهار داشت: به‌منظور برگزاری هرچه باشکوه‌تر دعای کمیل ستاد مرکزی این دعا تشکیل شد.

علی‌رضا بتویی افزود: پس از تشکیل این ستاد همه هفته مراسم معنوی دعای کمیل شب‌های جمعه در بام ملایر و در جوار قبور شهدای گمنام برگزار می‌شود.

وی گفت: مراسم معنوی دعای کمیل قرار است در تمام سال به‌صورت مرکزی در یک مکان برگزار شود و در فصول گرم سال در بام ملایر برگزار می‌شود.

بتویی با اشاره به برگزاری مراسم در فصول سرد سال در یکی از مساجد سطح شهر بیان کرد: هدف اصلی از تشکیل ستاد مرکزی دعای کمیل ملایر برگزاری باشکوه دعای کمیل و تجمع هیئت‌های مختلف برای برگزاری مراسم است.

وی گفت: هر هفته برای برگزاری این مراسم از مداحان و سخنرانان مطرح دعوت‌شده تا این محفل نورانی هر چه باشکوه‌تر برگزار شود.

بتویی گفت: به‌منظور رفاه حال همشهریان سرویس ای ایاب و ذهاب برای تردد مردم مو من ملایر برای حضور در این مراسم در نظر گرفته‌شده است.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار