نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

29. مرداد 1394 - 8:05   |   کد مطلب: 16356
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: هدف آمریکا از نفوذ و رخنه در ایران ایجاد تفرقه، مصرف‌گرایی و از بین بردن استقلال جامعه است و همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند ما باید هشیار بوده و راه نفوذ آمریکا به ایران را ببندیم.

 نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به سخنان رهبری در جمع اعضای مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) اظهار داشت: ماهیت و موجودیت اصلی انقلاب اسلامی ظلم‌ستیزی و مبارزه با استکبار و جوهره اصلی استکبار ظلم کردن است.

احمد آریایی‌نژاد افزود: طلایه‌داران ظلم و استکبار در جهان آمریکا، اسرائیل و گروه‌های همراه آنان هستند که در مذاکرات مقابل ایران در سر میز نشستند.

وی گفت: هر جای دنیا جنگی برگزار می‌شود یک سر آن در کاخ سفید است و ایجاد تفرقه، جنگ، تجاوز و نژادپرستی ثمره اقدامات آمریکا در جهان است.

آریایی‌نژاد گفت: هر جای دنیا که امکانات و معادن مانند آفریقا و خاورمیانه آمریکایی‌ها حضور دارند و چیزی جز جنگ و تزویر با خود به همراه ندارند.

وی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران و کشورها 1+5 عنوان کرد: ایران بنا به مصلحت کشور با این کشورها فقط در مسائل هسته‌ای وارد مذاکره شد.

آریایی‌نژاد افزود: اما کشورهای مستکبر باهدف متزلزل کردم پایه‌های نظام وارد این مذاکرات شدند و قصد نابودی انقلاب از طریق نرم و غیرقابل ملموس رادارند.

وی گفت: آمریکا و کشورهای همراهش به فکر منافع خودشان در حضور در ایران هستند و رواج مصرف‌گرایی با ورود برندهای معروف دنیا از دیگر اهداف آنان است.

آریایی‌نژاد گفت: از بین بردن وحدت و پایمال کردن آرمان‌های نظام از دیگر اهداف آمریکا در مذاکرات هسته‌ای با ایران بود که با هشیاری رهبری و نام‌گذاری سال به نام همدلی و هم‌زبانی این وحدت را حفظ کردند.

وی افزود: ایران اسلامی به‌عنوان یک الگوی موفق در جهان مطرح است و کشورهای مستکبر قصد جلوگیری از صدور انقلاب اسلامی در جهان رادارند.

آریایی‌نژاد گفت: هدف آمریکا از نفوذ و رخنه در ایران ایجاد تفرقه، مصرف‌گرایی و از بین بردن استقلال جامعه است و همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرودند ما باید هشیار بوده و راه نفوذ آمریکا به ایران را ببندیم.

انتهای پیام/گ  

دیدگاه شما

آخرین اخبار