نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

31. مرداد 1394 - 8:48   |   کد مطلب: 16391
سرمربی تیم کاراته کانون ملایر خبر داد؛
پیروزی تیم کاراته ملایر در چهارمین هفته لیگ استان
سرمربی تیم کاراته کانون بسیج ملایر گفت: در چهارمین هفته از مسابقات لیگ کاراته استان همدان تیم کاراته کانون بسیج ملایر مقابل تیم فامنین با نتیجه 12 بر 2 به برتری دست پیدا کرد.

سرمربی تیم کاراته کانون بسیج ملایر در گفت‌وگو با خبرنگارملایری‌ها با اشاره برگزاری هفته چهارم لیگ کاراته استان همدان اظهار داشت: در چهارمین هفته از مسابقات لیگ کاراته استان همدان تیم کاراته کانون بسیج ملایر مقابل تیم فامنین با اقتدار  به برتری دست پیدا کرد.

احمد حیدری با اشاره به نتیجه مسابقه افزود: در این مسابقه کاراته کاهای ملایری با ارائه مسابقات عالی توانستند بر حریف با نتیجه 12 بر 1 پیروز شوند.

وی گفت: در بخش کاتا این مسابقه امیرحسین سلیمانی و محمدپارسا روح‌بخش توانستند حریف خود را شکست داده و بهمن سایه وند نتیجه را به حریف خود واگذار کرد.

حیدری با اشاره به نتایج بخش کمیته این مسابقات بیان کرد: در بخش کمیته نیز کاراته کاهای ملایری موفق به کسب 10 برد، 2 تساوی  شدند.

وی افزود: پوریا رضایی، ارژنگ رضایی، یاسین زنگنه، امیرمهدی نوری در رده نونهالان، علی  محمد زندپور و امیر ملکی در رده  نوجوانان و محمدحیدری، محمدعظیمی، مسعود میرزایی و محمدپارسا روح بخش در رده جواان حریفان خود را مغلوب گردند.

حیدری گفت: هفته چهارم لیگ کاراته استان همدان در تاریخ 13 شهریور ماه در سالن امام علی(ع)شهر فامنین  برگزارشده و تیم ملایر به مصاف تیم هلال احمر همدان خواهد رفت.

انتهای پیام/گ

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار