نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

1. شهريور 1394 - 10:25   |   کد مطلب: 16410
مطالبات مردم ملایر از رئیس جمهور چیست؟
از اشتغال تا حمایت از صنعت مبل و منبت
اشتغال و حمایت از صنعت های ملایر به خصوص صنعت مبل و منبت مهم ترین مطالبه مردم ملایر از رئیس جمهور است.

به گزارش ملایری‌ها، حسن روحانی رئیس جمهور کشور قرار است شهریور ماه در بیست و دومین سفر استانی خود به همراه هیئت دولت به همدان سفر کند.

در این سفر قرار است که وزرا نیز به شهرستان ها سفر کنند و همانگونه که استاندار همدان اعلام کرد بیش از سه هزار میلیارد تومان طرح افتتاح و کلنگ زنی شود.

مردم ملایر در انتخابات سال 92 بیشترین رای را به حسن روحانی دادند و از از 147000رای ماخوذه،دکتر حسن روحانی 63358 رای را به خود اختصاص داد.

مردم ایران در این انتخابات با توجه به شعارهایی که دکتر روحانی انتخاب کرد وی را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کردند و پس از این انتخاب مردم از این دولت توقعات و مطالباتی دارند.

خبرنگار ملایر‌ی‌ها از بین با مصاحبه با اقشار مردم نظرات و مطالبات آنان را از رئیس جمهور جویا شده است:

میلاد حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها گفت: بسیاری از جوانان در جامعه بیکار هستند خیلی ها مدارک دانشگاهی بالایی دارند و کار مهم ترین خواسته و مطالبه مردم از رئیس جمهور است.

وی گفت: عدم اشتغال جوانان باعث شده که جوانان از ازدواج نیز دور شوند و نتوانند تشکیل خانواده دهند و من خواستار رسیدگی هر چه بیشتر در زمینه اشتغال هستم.

حسین چهاردولی نیز در گفت: طرح هایی که قول داده شده و حمایت از کارگاه های کوچک عملی شود،  ملایر با توجه به جایگاه ویژه ملایر ملایر توانایی تبدیل شدن به یک شهر صنعتی را دارد.

وی افزود: اقتصاد مقاومتی طرح خوبی بود که نیازمند حمایت هر چه بیشتر از طرف دولت را ارد و با اقتصاد مقاومتی می توان مشکلات اشتغال جوانان را حل کرد.

علی مجیدی نیز با اشاره به جایگاه مبل و منبت ملایر گفت: واردات بی رویه مبل و منبت به حایگاه ملایر در این زمیته لطمه زده است و من از دولت خواستار جلوگیری از واردات مبل هستم.

وی گفت: مبل ملایر در کشور جایگاه ویژه ای دارد اما با واردات بی رویه ترکیه ای و چینی کار مبل و منبت در ملایر رو به افول رفته است.

مجیدی گفت: حمایت از این صنعت در ملایر با توجه به اینکه عده زیادی در این زمینه در ملایر شاغل هستند می تواند به رونق کار مبل در ملایر کمک کند.

علی اشرف زندی نیز در گفت‌وگو با ملایری گفت: مشکل اصلی جوانان در ملایر کار است و باید در زمینه شغل دولت فعالیت زیادی کند.

در نظرسنجی سابت ملایری ها نیز مردم  ملایر مطالبات زیر را از رئیس جمهور درخواست کرده اند:

علی در 27. مرداد 1394 - 7:48

با سلام، شهرستان ملایر با دارا بودن زیرساخت های بسیار خوب توانایی پیشرفت بسیاری را دارد و در این زمینه می تواند به پیشرفت کشور کمک شایانی کند عمده خواست های مردم ملایر می تواند موارد زیر باشد: ۱_ کمک به احیا محیط زیست و مدیریت منابع آبی شهرستان ملایر ۲_ ایجاد اشتغال پایدار با توجه به حفظ محیط زیست و طرح آمایش سرزمین ۳- تاسیس دانشگاه علوم پزشکی ملایر و توجه به مسایل بهداشت منطقه ۴- تعیین تکلیف و تامین اعتبار مالی برای فرودگاه ملایر ۵- تامین اعتبار مالی برای منطقه ویژه اقتصادی ملایر ۶- توجه به مسایل آموزشی، فرهنگی و... و تکمیل زیرساخت های موردنیاز در شهرستان با توجه به استعدادهای موجود

 

سلام با نهایت احترام رئیس جمهور محترم و محبوب مردم ایران سلام با توجه به اینکه شهرستان ملایر داری توانمندیهای ویژه‌ای در بخشهای مختلف است نسبت به ایجاد کارخانجات و ایجاد بازار کار مرتبط با فارغ التحصیلان بسیار فراوان در رشتهای مختلف در شهرستان ملایر اقدام لازم را داشته باشید در حال حاضر مشکل جوانان ملایر نبود کار است.

 

کار ... کار ...کار

 

با سلام و خسته نباشید ممنون بابت زحماتی که می کشید سایت شما از لحاظ محتوا به روز است و امید است همین رویه را ادامه دهید از رئیس جمهور می خواهم با توجه به استعدادهایی که شهرستان ملایر دارد به صورت ویژه شهرستان ملایر را مدنظر داشته باشند.

 

سلام علیکم رئیس جمهور محترم در هر نقطه ای از کشور که حضور یابند قطعا یکی از مهمترین مطالبات مشترک همه مردم این است که اجازه ندهند دشمن ذره ای با حیله و نیرنگ به منافع و اهداف خود برسد، و عزت و اقتدار ایران اسلامی پس از اینهمه تحمل سختی و ریخته شدن خون هزاران شهید خدشه دار شود... خداوند عاقبت همه ما را ختم بخیر کند...ان شاءالله

 

کار اشتغال رفاه عمومی
انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار