نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

2. شهريور 1394 - 21:20   |   کد مطلب: 16433
با حضور رئیس بنیاد مسکن کشور؛
سه طرح روستایی در دهنو ملایر افتتاح شد
در مراسمی در روستای دهنو ملایر با حضور رئیس بنیاد مسکن کشور و مسئولان کشوری و استانی سه پروژه روستایی در این روستا افتتاح شد.

به گزارش ملایری‌ها، در مراسمی در روستای دهنو ملایر با حضور رئیس بنیاد مسکن کشور و مسئولان کشوری و استانی سه پروژه روستایی در این روستا افتتاح شد.

این سه پروژه سامل طرح بهسازی روستای دهنو، افتتاح 13 هزار و هشتصدمین واحد مسکن روستایی ملایر و 18 هزار و هشتصدمین سند روستایی ملایر بود.

 علی رضا تابش در این مراسم با اشاره به نیازهای اصلی روستاهای کشور اظهار داشت: با توجه به اقدامات و اولویت های دولت اجرای فاز اول طرح های هادی در اکثر روستاهای کشور اجرا شده است.

 وی با اشاره نیاز های اصلی روستاهای کشور بیان کرد: نیازهای کشور در بخش روستایی بسیار زیاد است و اقدامات انجام شده گام کوچک و محدودی است.

رئیس بنیاد مسکن کشور با اشاره به اجرای طرح هادی در روستاهای ملایر گفت: اجرای طرح هادی در فاز 2 بر اساس اولیوت بوده و با توجه به نیاز هر روستا این اولیوت بندی اجرا می‌شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین با اشاره به جایگاه مبل و منبت در این روستا بیان کرد: روستای دهنو مهد منبت کشور بوده و دارای جایگاه خوبی درذ کشور است ولی منبت انجام شده در این روستا در بازار های تهران به فروش می رود.

علی نعمت چهاردولی گفت: یکی از خواسته‌های اصلی مردم این روستا این است که شهرک صنعتی چوبکار زاگرس است به نتیجه برسد که حاصلش رونق صنعت مبل و منبت در شهرستان و این روستا است.

 احمد آریایی نژاد هم در این آیین گفت: 50 درصد از اعتبارات ماده 180 با همکاری نماینده ها و قوه مجریه اجرا شده و قسمت اصلی آن به روستاها تعلق گرفته است.

نماینده مردم ملایر در مجلس اسلامی گفت: صنایع مبل ومنبت ملایر نیازمند حمایت بیشتر است و بهره مند شدن از شهرک صنعتی و حمایت در بهره مندی از برند خواسته اثصلی صنعتگران است.

در این آیین سه سند واحد روستایی به متقاضیان واگذار شد.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار