نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

3. شهريور 1394 - 20:14   |   کد مطلب: 16454
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: یک‌چهارم روستاهای ملایر با تانکر آب‌رسانی می‌شوند و در سفر رئیس‌جمهور به استان همدان نیازمند توجه ویژه هستند.

به گزارش ملایری‌ها، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری شهرستان ملایر با حضور معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با  مشکلات آب روستایی در ملایر اظهار داشت: یک‌چهارم روستاهای ملایر با تانکر آب‌رسانی می‌شوند و نیازمند توجه ویژه هستند.

وی با اشاره به مهم‌ترین مطالبات  ملایر در سفر رئیس‌جمهور به همدان افزود: در ملایر یک مجتمع آب روستایی وجود دارد و شهرستان ملایر در این زمینه نیازمند توجه ویژه است.

احمد آریایی‌نژاد افزود: کانال‌کشی و لوله‌گذاری آب‌های کشاورزی، حل مشکلات مبل و منبت، پرداخت مطالبات کشاورزان، مشکلات مسکن مهر، بهسازی روستاها و مشکلات سه شهر اسلام‌آباد، علی‌آباد و حسین‌آباد ناظم از مهم‌ترین مطالبات ملایر در این سفر است.

وی اشتغال جوانان را مهم‌ترین خواسته مردم در این سفر دانست و بیان کرد: امنیت شغلی برای کارگران وجود ندارد و بسیاری از نیروهای قراردادی و شرکتی کارگاه‌ها و کارخانه‌ها به‌شدت نگران شغل خود هستند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تعطیلی برخی از کارگاه‌های ملایر بیان کرد: کارخانه کیان کرد ملایر بهترین نخ لاستیک خاورمیانه را تولید می‌کند ولی واردات بی‌رویه لاستیک باعث رکود این کارشده است.

وی واردات بی‌رویه را تیری بر قلب کارگر ایرانی دانست و بیان کرد: شهر ملایر با توجه به معادن موجود نیازمند ایجاد کارخانه‌های فراوری است.

آریایی‌نژاد گفت: تعیین وضعیت فرودگاه ملایر، دسترسی آسان روستاییان به خدمات پزشکی و توجه ویژه به ورزش شهرستان ملایر را از دیگر مطالبات در این سفر است.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار