نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

3. شهريور 1394 - 20:43   |   کد مطلب: 16455
فرماندار ملایر گفت: پروژه فاضلاب شهر ملایر بیش از 12 سال است که آغازشده است و تنها 30 درصد پیشرفت داشته است و با توجه به مشکلات شدید آب نیازمند توجه ویژه است.

به گزارش ملایری‌ها، فرماندار ملایر در شورای اداری شهرستان ملایر با حضور معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با اشاره مشکلات اصلی شهرستان ملایر که نیاز توجه رئیس‌جمهور در سفر به استان همدان هستند اظهار داشت: اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام یکی از نیازهای اصلی شهر ملایر بوده که نیازمند توجه رئیس‌جمهور در سفر  به استان همدان است.

وی با اشاره به مشکل فاضلاب شهری ملایر بیان کرد: پروژه فاضلاب شهر ملایر بیش از 12 سال است که آغازشده است و تنها 30 درصد پیشرفت داشته است و با توجه به مشکلات شدید  آب نیازمند توجه ویژه است.

مصطفی آزاد بخت خط انتقال و تصفیه‌خانه سد کلان، استادیوم پنج‌هزارنفری ملایر، تقاطع غیر هم‌سطح میدان انقلاب و میدان تعاون، کتابخانه مرکزی ملایر، چهر خطه شدن جاده سامن به بروجرد، مصلی و حوزه علمیه ملایر را از مطالبات اصلی سفر رئیس‌جمهور استان همدان عنوان کرد.

وی تعریض خیابان‌های شهدا و شهید مصطفی خمینی، احداث کمربندی و کنارگذر شهر را از دیگر نیازهای ملایر عنوان کرد و گفت: شهرستان ملایر دارای 22 هزار دانشجو و 11 مرکز دانشگاهی است و در این زمینه نیز  نیازمند توجه ویژه است.

فرماندار ملایر افزود: احداث ساختمان گمرک و تغییر دفتر نمایندگی به اداره گمرک، توجه به اعتبارات شهر زیرزمینی سامن، تعیین سرمایه‌گذار برای منطقه ویژه اقتصادی سامن و اعتبار جهت جاده‌های داخلی شهرهای شهرستان ملایر از دیگر مطالبات ملایر ر این سفر ست.

امام‌جمعه موقت ملایر نیز در این آیین با اشاره به وجود حوزه‌های علمیه در شهر ملایر و سامن گفت: دانشگاه‌های ملایر نیازمند رشد کمی و کیفی دارند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسن فاضلیان گفت: راه‌اندازی کارخانه‌ها، ایجاد شغل و اشغال پایدار و به‌کارگیری سرمایه نیازهای شهرستان ملایر در این سفر است.

انتهای پیام/گ

دیدگاه‌ها

خیر، پس از آب مهمترین نیاز هم ملایر و هم کل کشور راه آهن است، متصل شدن راه آهن به کرمانشاه و خسروی و از آن جا به عراق و سوریه و ارتباط ریلی با مدیترانه برای کشور سودمند است، راه آهن درود، بروجرد، ملایر، همدان هم باید ساخته شود که برای غرب کشور سودمند است، به جای راه آهن بی فایده تهران همدان باید این راه آهن ساخته می شد، تازه از همین راه آهن موجود ملایر هم درست استفاده نمی شود، به جا برقراری خط ملایر اراک خط ملایر مشهر گذاشته اند، اما بهتر بود مسافران راه آهن به اراک می رفتند و از آن جا می توانستند یکی از مسیرهای تهران، اصفهان،شیراز و مشهد را برگزینند

دیدگاه شما

آخرین اخبار