نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

10. شهريور 1394 - 20:31   |   کد مطلب: 16574
همزمان با هفته دولت 14 طرح و پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 80 میلیارد و 120 میلیون ریال در بخش زند شهرستان ملایر افتتاح شد.

به گزارش ملایری‌ها، همزمان با  هفته دولت 14 طرح و پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 80 میلیارد و 120 میلیون ریال در بخش زند شهرستان ملایر با حضور فرماندار و مسئولان و نماینده های مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افتتاح و بخ بهره برداری رسید.

بخشدار بخش زند در آیین افتتاح پروژه های اعتباری این بخش با اشاره به اعتبارات اجرای این طرح ها  اظهار داشت:  14 پروژه عمرانی با اعتبار 80 میلیارد و 120 میلیون ریال افتتاح شد.

وی با اشاره به طرح هایبخش زند ملایر بیان کد:افزود: افتتاح بهسازی و احداث بلوار اصلی روستای مصلحان با اعتبار 600 میلیون ریال و بهسازی ورودی روستای گلپرآباد با 400 میلیون ریال اعتبار و جدولگذاری و بهسازی محوطه گلزار شهدای پیروز با اعتبار یک میلیارد و 340 میلیون ریال از طرح های بنیاد مسکن و دهیاری ها در این بخش بوده که در هفته دولت افتتاح شدند.

هاشم جهانگیری با اشاره به ساخت 5 واحد مسکن روستایی در بخش زند با همکاری کمیته امداد بیان کرد: پنج واحد مسکن روستایی بخش زند در با اعتبار یک میلیارد و 250 میلیون ریال و مساحت 400 مترمربع در روستاهای مصلحان، گرجایی و دره چنار به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به طرح های جهاد کشاورزی در این بخش تصریح کرد: دو طرح پرورش ماهی در روستاهای تلجرد و دهچانه در با اعتبار 1میلیارد و 20 میلیون ریال و یک طرح انتقال آب کشاورزی در روستای میشن  با اعتبار 150 میلیون ریال در این بخش افتتاح شد.

بخشدار بخش زند ملایر گفت: در راستای تامین زیرساخت های روستایی گازرسانی به روستاهای تله جرد علیا و سفلی پاتپه و قلعه نو با اعتباری بالغ بر 14 میلیارد و 280 میلیون ریال و مخزن آب شرب و لوله کشی آب روستای ده میانه با اعتبار 500 میلیون ریال افتتاح شد.

وی افزود: افتتاح مسجد روستای میشن و بهسازی ورودی روستا با اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون ریال ، فاز دوم بهسازی روستای پیروز و  افتتاح 47 واحد مسکن روستایی با اعتبار هفت میلیارد و 750 میلیون ریال و جدولگذاری و بهسازی محوطه گلزار شهدای پیروز با اعتبار یک میلیارد و 340 میلیون ریال از دیگر طرح های افتتاح شده در این بخش است.

جهانگیری با اشاره به اجرای بلوار انقلاب درشهر زنگنه بیان کرد: بلوار انقلاب شهر زنگنه با اعتبار هفت میلیارد ریال امروز با حضور مئولین افتتاح و به بهر برداری رسید.

وی با اشاره به طرح های اداره راه و شهرسازی ملایر در این بخش بیان کرد: 2.7 کیلومتر روکش آسفالت محور ملایر-توره با 45 میلیارد ریال و همزمان پنج کیلومتر آسفالت حفاظتی از میدان زنگنه به سمت توره با اعتبار پنج میلیارد ریال از طرح های افتتاح شده این اداره در بخش زند است.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار