نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

13. شهريور 1394 - 9:48   |   کد مطلب: 16591
فرمانده سپاه ملایر در گفت‌وگو با ملایری‌ها؛
طرح‌های اقتصاد مقاومتی انقلابی در اشتغال کشور ایجاد کرده است
فرمانده سپاه ملایر گفت: اشتغال‌زایی که اقتصاد مقاومتی در کشور داشته انقلابی در اشتغال کشور بوده و بسیار قابل‌توجه است.

مصطفی رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها، با اشاره به فواید اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: بحث اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری بر روی آن تأکید فراوان دارند درواقع تکیه ‌برداشته‌ها و توانمندی‌های  داخلی است.

وی افزود: این توانمندی‌ها در همه زمینه‌های کشاورزی، معادن، صنایع مختلف و هوا و فضا مدنظر بوده و سهم مؤثری در اشتغال کشور خواهد داشت.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به آمار ارائه‌شده از طرف سازمان بسیج درزمینهٔ اشتغال طرح اقتصاد مقاومتی بیان کرد: بر اساس گزارش‌ها ارائه‌شده طرح اقتصاد مقاومتی در کشور زمینه‌ساز اشتغال یک و نیم میلیون نفر در کشور شده است.

وی طرح اقتصاد مقاومتی را انقلابی در اشتغال کشور دانست و بیان کرد: اشتغال‌زایی که اقتصاد مقاومتی در کشور داشته انقلابی در اشتغال کشور بوده و بسیار قابل‌توجه است.

رستمی گفت: دولت و ادارات مختلف نیز در این طرح به جوانان کمک کنند و با توجه به سفارش‌های مقام معظم رهبری  درراه اشتغال جوانان از طریق اقتصاد مقاومتی هر چه بیشتر تلاش کنند.

وی با اشاره به اجرای طرح اقتصاد مقاومتی در ملایر بیان کرد: در سال 93 طرح‌های اقتصاد مقاومتی زمینه اشتغال برای 800 نفر را در ملایر به وجود آورده‌اند.

فرمانده سپاه ملایر با اشاره به وام‌های طرح‌های اقتصاد مقاومتی بیان کرد: به طرح‌های اقتصاد مقاومتی از 50 تا 300 میلیون ریال تعلق می‌گیرد.

وی با اشاره معرفی متقاضیان تخصیص وام به بانک در ملایر گفت: در پنج‌ماهه نخست امسال  متقاضیان طرح‌های اقتصاد مقاومتی برای دریافت بیش از 10 میلیارد ریال وام به بانک معرفی‌شده‌اند.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار