نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

14. شهريور 1394 - 9:59   |   کد مطلب: 16598
رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال گفت: وحید شمسایی با توجه به قراردادی که با تیم تأسیسات دارد نمی‌تواند قرارداد را یک‌طرفه فسخ کند و شانس مربی‌گری تیم ملی را ازدست‌داده است.

سید رضا افتخاری در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها  با اشاره به وضعیت انتخاب مربی تیم ملی فوتسال ایران اظهار داشت: با توجه به مهلت یک‌هفته‌ای هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال مربی تیم ملی فوتسال این هفته انتخاب می‌شود.

وی به وضعیت انتخاب وحید شمسایی به‌عنوان مربی تیم ملی بیان کرد: بر طبق جلسه‌ای که دو روز گذشته در فدراسیون برگزار شد وحید شمسایی به‌عنوان مربی تیم ملی انتخاب شد ولی هیئت‌رئیسه فدراسیون به دلیل دو شغله بودن با این تصمیم مخالفت کرد.

رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال افزود: وحید شمسایی با توجه به قراردادی که با تیم تأسیسات دارد نمی‌تواند قرارداد را یک‌طرفه فسخ کند و شانس مربی‌گری تیم ملی را از دست داده است.

وی افزود: این هفته با توجه به گزینه‌های در نظر گرفته‌شده از بین مربیان داخلی و خارجی یک نفر به‌عنوان مربی تیم ملی فوتسال انتخاب خواهد شد.

افتخاری با اشاره به مسابقات پیش روی تیم ملی فوتسال بیان کرد: تیم ملی فوتسال ایران 18 مهرماه در تهران دو بازی تدارکاتی با تیم ملی روسیه تیم سوم جهان برگزار می‌کند.

وی افزود: پس از بازی با روسیه تیم ملی به ایتالیا سفرکرده و در ایتالیا هم دو بازی دوستانه با تیم ملی ایتالیا برگزار خواهد کرد.

رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال افزود: در آبان ماه نیز جام گرند پریکس در کشور برزیل برگزار خواهد شد ولی حضور تیم ملی فوتسال در این مسابقات هنوز قطعی نشده است.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات فوتسال لیگ جوانان کشور در ملایر بیان کرد: با توجه به اینکه ملایر اولین بار تجربه برگزاری مسابقات در این سطح را گرفته است اما این مسابقات را بسیار خوب برگزار کرده است.

افتخاری افزود: ساماندهی، جابه‌جایی، غذا و اسکان هزار بازیکن کار بسیار دشواری است که در ملایر این کار به‌خوبی انجام‌شده است و ملایر نشان  داد که می‌تواند مسابقات بیشتری را میزبانی کند.

وی با اشاره به حضور نماینده‌های فدراسیون برای استعدادیابی از جوانان باانگیزه در این مسابقات بیان کرد: نماینده‌هایی از فدراسیون فوتبال در این مسابقات حضور داشتند و 50 نفر از بازیکنان بااستعداد را انتخاب کرده‌اند.

رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال گفت: پس از انتخاب مربی تیم ملی فوتسال و کمیته استعدادیابی این 50 نفر به اردو فراخوانده می‌شوند و در اردو بهترین‌ها به مربیان تیم‌های پایه برای به‌کارگیری در تیم‌های تیم ملی معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار