نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

14. شهريور 1394 - 11:43   |   کد مطلب: 16599
رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال گفت: نماینده‌های فدراسیون 50 نفر از برترین بازیکنان مسابقات لیگ جوانان در ملایر را انتخاب کرده و برای حضور اردوها فراخوانده می‌شوند.

به گزارش ملایری‌ها،مراسم اختتامیه مسابقات لیگ فوتسال جوانان کشور در ملایر با حضور رئیس کمیته فوتسال و مسئولان شهری و استانی در ملایر  با قهرمانی شهرداری ساوه برگزار شد.

سید رضا افتخاری در مراسم اختتامیه این مسابقات با اشاره به میزبانی خوب ملایر در این رقابت‌ها بیان کرد: این اولین تجربه میزبانی ملایر در یک مسابقات سطح یک بود و ملایر به‌خوبی این مسابقات را برگزار کرد.

وی افزود: بیش از هزار نفر ورزشکار در این مسابقات شرکت کرده بودند که اسکان، جابه‌جایی و تهیه غذا کار بسیار دشواری بود که ملایر به‌خوبی از عهده این کار برآمد.

رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال با اشاره به انتخاب 50 نفر از برترین بازیکنان این دوره از لیگ توسط نمایندگان فدراسیون بیان کرد: نماینده‌های فدراسیون 50 نفر از برترین بازیکنان این رقابت انتخاب کرده‌اند و برای حضور اردوها فراخوانده می‌شوند.

وی گفت: پس از انتخاب مربی تیم ملی فوتسال و کمیته استعدادیابی این 50 نفر به اردو فراخوانده می‌شوند و در اردو بهترین‌ها به مربیان تیم‌های پایه برای به‌کارگیری در تیم‌های تیم ملی معرفی می‌شوند. 

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر نیز گفت: این رقابت‌ها  با حضور بیش از 56 تیم و با حضور بیش ز هزار ورزشکار  در سه سالن ورزشی در ملایر برگزار شد.

وی گفت: بیش از 140 مسابقه در این دوره از مسابقات برگزار شد و 24 نفر از داوران و ناظران فدراسیون فوتبال این رقابت‌ها را قضاوت می‌کردند.

مهدی رضایی با اشاره به نتایج این مسابقات گفت: در پایان این رقابت‌ها تیم شهرداری ساوه موفق به کسب مقام قهرمانی این دوره از لیگ جوانان کشور شد.

وی افزود: تیم شهرداری در دیدار فینال توانست در ضربات پنالتی تیم سنگسر سمنان را با نتیجه 6 بر 5 شکست داده و عنوان نخست را کسب کند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: تیم یاران جوان بندرعباس نیز در این رقابت‌ها توانست مقام سوم را کسب کرده و کاپ اخلاق این رقابت‌ها به تیم وحدت ملایر اهدا شد.

در پایان این رقابت‌ها به تیم‌های اول تا سوم کاپ و مدال اهدا شد.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما