نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

15. شهريور 1394 - 11:41   |   کد مطلب: 16615
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: طبق اصول قانون اساسی هر موافقت‌نامه تعهدآوری برای کشور باید توسط مجلس تائید شود.

احمد آریایی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان مجلس خبرگان اظهار داشت: مجلس نقش مهم و حیاتی در تصمیم‌گیری درباره برجام دارد.

وی با اشاره به وظایف مجلس از دید قانون اساسی بیان کرد: طبق اصول قانون اساسی هر موافقت‌نامه تعهدآوری برای کشور باید توسط مجلس تائید شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به سخنان رهبری و الزام مجلس به تصمیم‌گیری درباره برجام، مجلس مستلزم به یک تصمیم کارشناسانه شد.

وی با اشاره به سخنان رهبری از ابتدای مذاکرات هسته‌ای تا توافق بیان کرد: با توجه به سخنان رهبری در طی این مدت می‌توان نظر ایشان را استنباط کرد.

آریایی‌نژاد گفت: برجام باید در مجلس به‌طور کامل بررسی‌شده و ضمن بررسی مزایایی که برای کشور دارد نباید از ضررهای آن نیز غافل شد و مراقب فریب و نیرنگ طرف مقابل بود.

وی با اشاره به سابقه بد کشورهای مستکبر در برابر ایران بیان کرد: با توجه به سابقه بد کشورهای مقابل باید با حفظ وحدت تمام تلاش خود را برای حفظ منافع ئ اعتقادات کشور به‌کارگیریم.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: تصمیم‌گیری درباره برجام حیاتی‌ترین تصمیمی بوده که مجلس اتخاذ می‌کند و حفظ وحدت و منافع ملی مهم‌ترین عامل لحاظ شده در این تصمیم است.

وی افزود: تا زمانی که ما وحدت داشته و متحد و همدل باشیم قطعاً پیروز خواهیم بود و نباید نگران نیرنگ و فریب‌ها دشمنان باشیم.

انتهای پیام/گ

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار