نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

18. شهريور 1394 - 10:38   |   کد مطلب: 16662
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: با ابلاغ لایحه رفع موانع تولید به استان‌ها برای اجرا کمک مهمی به تعاونی‌ها در سراسر کشور می‌شود.

به گزارش ملایری‌ها، علی نعمت چهاردولی صبح امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه دستاوردهای تعاونی‌های شهرستان ملایر با اشاره به نقش و جایگاه تعاون در دین اسلام اظهار داشت: کار جمعی و تعاون از صدر اسلام وجود داشته است و یکی از سفارش‌ها خداوند در قرآن کریم تعاون و انجام کارها جمعی است.

وی با اشاره به تصویب لایحه رفع موانع و مشکلات بخش تولید در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تصویب لایحه رفع موانع  و مشکلات بخش تولید باهدف کمک و حمایت از تولید در مجلس صورت گرفت.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمایت ویژه این لایحه از بخش تعاونی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین  بخش‌هایی که در این لایحه دیده‌شده توجه ویژه به  بخش تعاونی‌ها ، حمایت و ارائه تسهیلات ویژه، همکاری و همراهی برای روان شدن این بخش بوده است.

وی با اشاره به تصویب لایحه رفع موانع و مشکلات بخش تولید در شورای نگهبان تصریح کرد: این لایحه به دولت ابلاغ‌شده و دولت در حال تصویب آیین‌نامه‌های آن برای ابلاغ به استان‌ها است.

 چهاردولی گفت: با ابلاغ این لایحه به استان‌ها کمک مهمی به تعاونی‌ها در سراسر کشور و تعاونی‌های شهر ملایر می‌شود.

وی گفت: جوانان ما استعدادهای فراوانی داشته و با توجه به اینکه ایجاد کارخانه‌ها نیاز به سرمایه‌های عظیم دارد با ایجاد تعاونی‌ها می‌توانند  در اشتغال و سرمایه‌گذاری قدم ویژه‌ای بردارند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به نقش بانک‌ها در حمایت از تولیدکنندگان و تعاونی‌ها بیان کرد: بانک‌ها موظف شده‌اند که با ارائه تسهیلات حمایت‌های لازم را از تعاونی‌ها انجام دهند.

وی با اشاره به وجود مشکلات شخصی در تعطیلی بعضی تعاونی‌ها عنوان کرد: اختلافات شخصی یکی از نقاط ضعف در تعاونی‌ها بوده که باید این ضعف برای رشد هر جه بیشتر تعاونی‌ها برطرف شود.

چهاردولی گفت: نیاز است روحیه تعاون و همکاری در کشور ارتقا پیداکرده و فرهنگ تعاونی در کشور نهادینه و تعاونی‌ها قدرت بیشتری  پیدا کنند.

وی بابیان اینکه امروز شاهد هستیم در برخی نقاط کشور کارهای فردی بر کارهای جمعی قدرت پیداکرده گفت: این برای ما یک عیب است و باید برای رفع آن تلاش شود.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار