نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

18. شهريور 1394 - 15:15   |   کد مطلب: 16665
امام‌جمعه موقت ملایر گفت: ارزش دادن به کالای داخلی، تجارت سالم و شفاف، تولید برتر و باکیفیت، جلوگیری از واسطه‌گری، اقتصاد چندوجهی و درست تولید کردن همگی از ویژگی‌های اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش ملایری‌ها، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسن فاضلیان در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ملایر با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: شاخص و مشخصه اصلی اقتصاد مقاومتی توجه به درون و توانمندی‌های داخلی است.

وی افزود:  خودباوری  و شکوفایی اقتصاد از درون مهم‌ترین ویژگی اقتصاد مقاومتی بوده که همواره مورد تأکید رهبر معظم است.

امام‌جمعه موقت ملایر با اشاره به مهم‌ترین دستاوردهای اقتصاد مقاومتی  گفت: ارزش دادن به کار و تولید داخلی باید فرهنگ‌سازی شود و همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرموده‌اند استفاده از کالای داخلی ایجاد ثروت در کشو است.

وی افزود:ارزش دادن به کالای داخلی،  تجارت سالم و شفاف، تولید برتر و باکیفیت، جلوگیری از واسطه‌گری، اقتصاد چندوجهی  و درست تولید کردن همگی از ویژگی‌های اقتصاد مقاومتی است.

فاضلیان گفت: در اقتصاد باید درست مصرف کردن و عدم اسراف،  توجه به تولید باارزش افزوده و  ایجاد صنایع تبدیلی موردتوجه قرار گیرد.

وی گفت: تک‌محصولی بودن، سودمحور بودن، متکی بودن، اقتصاد بسته و مدل اقتصادی غربی در اقتصاد مقاومتی جایی ندارد و اقتصاد مقاومتی باعث شکوفا شدن تولیدات داخلی می‌شود.

امام‌جمعه موقت ملایر وی شناسایی استعدادها و نیروهای انسانی را از دیگر نکات اقتصاد مقاومتی دانست و بیان کرد: با تکیه‌بر خود و نیروهای داخلی می‌توان اقتصاد را شکوفا کرد.

وی با اشاره به آغاز سال تحصیل جدید آغاز  فروش لوازم و تحریر گفت: استفاده از لوازم و تحریرهای ایرانی اسلامی باید موردتوجه قرار گیرد.

انتهای پیام/گ

  

دیدگاه شما

آخرین اخبار