نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

18. شهريور 1394 - 16:42   |   کد مطلب: 16675
امیرمهدی ژوله نسبت به برخی سوءتفاهم‌های ایجاد شده درباره روایت طنزش از بیماری ام‌اس توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از خبرآنلاین، امیرمهدی ژوله روزنامه‌نگار و نویسنده طنز در یکی از اجرا‌های خود در این برنامه بیماری ام‌اس را به عنوان موضوع استند‌آپ‌کمدی خود انتخاب کرد و به این بیماری از زاویه‌ای طنز نگاه کرد. اما اجرای او برای عده‌ای سوءتفاهم‌های به وجود آورد.

این نویسنده که به تازگی در مسابقه خنداننده برتر «خندوانه» نیز شرکت کرده، برای برطرف شدن این سوءتفاهم‌ها توضیح کوتاهی را در اینستاگرام منتشر کرد.

او در این پست اینستاگرامی با اشاره به این موضوع که خود به بیماری ام‌اس مبتلا است، نوشت : « با سلام، اساسا رامبد مي‌خواست با من به عنوان يه ام اسي موفق! گفتگو كنه كه من پيشنهاد دادم اين خاطره گويي من به عنوان يه بيمار و نوع مواجهه ام با اين بيماري به صورت يه شبه استند اپ كمدي اتفاق بيفته.  قطعا كم كاستي هايي داشتم و به خاطر جرح و تعديل ها و تلخي موضوع اين كم و كاستي ها بيشتر هم نمود داشت.»

ژوله در ادامه نوشته خود، دلیل ایجاد این سوءتفاهم‌ها را حذف شدن قسمت‌هایی از آن برنامه می‌داند : « ضمن اينكه به خاطر درگير بودن خودم با بيماري يه كم بي پرواتر رفتم تو دل داستان و از منظر خودم و اون چيزي كه بر من گذاشته بود، ام اس رو روايت كردم... به نظرم اگر بخش معرفي، بخشي از شوخي ها، بخشي از گپ و گفتم با رامبد عزيز و كل بخش تقدير و اهداي لوح حذف نميشد، اين تك و توك سوتفاهمات هم براي اين تك و توك دوستان پيش نميومد.»

دیدگاه شما

آخرین اخبار