نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

20. شهريور 1394 - 15:09   |   کد مطلب: 16695
امام‌جمعه ملایر گفت: دشمن همیشه دشمن است و باید مراقب دسیسه‌های آن بود و از کلیشه‌های تحمیلی آن باید پرهیز کرد و هر آنچه آنان می‌گویند باید عکس آن را عمل کرد.

به گزارش ملایری‌ها، آیت‌الله سید رضا فاضلیان در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه ملایر با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان مجلس خبرگان اظهار داشت: باید خبرگان، صاحب‌نظران دینی و سیاسی مواظب دسیسه‌های دشمن باشند.

وی افزود: دشمن همیشه دشمن است و باید مراقب دسیسه‌های آن بود و از کلیشه‌های تحمیلی آن باید پرهیز کرد و هر آنچه دشمنان می‌گویند باید عکس آن را عمل کرد.

امام‌جمعه ملایر گفت: همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند مسئولین باید مواظب باشند که آینده را برای مردم خوب تصور کنند.

وی اشاره به سالروز شهادت امام جواد(ع) تصریح کرد: آخرین روز از ماه ذی‌القعده سالروز شهادت امام جواد(ع) بوده و هیئت‌های مذهبی در این روز مراسم عزاداری به پا کنند.

فاضلیان با اشاره به آغاز ماه ذی‌الحجه و آغاز مناسک حج بیان کرد: ماه ذی‌الحجه دارای اعمال زیادی بوده و همه مؤمنان از برکات این ماه به‌خوبی استفاده کنند.

وی با اشاره به آیات قرآن درباره ماه ذی‌الحجه زود: ایام معدودات در قرآن کریم منظور ماه مبارک رمضان و ایام معلومات منظور ماه ذی‌الحجه و ایام حج است.

امام‌جمعه ملایر با اشاره به‌قرار گیری عید غدیر در این ماه بیان کرد: طبق روایات اسلام بر پنج‌پایه نماز، روزه، زکات، حج و ولایت استوار است.

وی افزود: طبق احادیث ولایت کلید این چهارپایه بوده و اگر کسی بدون قبولی ولایت از دنیا برود به دوزخ فرستاده خواهد شد حتی اگر به‌اندازه عمر نوح عبادت کرده باشد.

فاضلیان با ذکر احادیث و روایتی تقوی را نجات‌دهنده انسان در دنیا و آخرت بیان کرد و گفت: تقوی وسیله نجات حضرت نوح(ع) ویارانش از طوفان و حضرت صالح (ع) همراهانش از عذاب الهی بود.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار