نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

23. شهريور 1394 - 9:54   |   کد مطلب: 16730
مدیر کمیته امداد ملایر در گفت‌وگو با ملایری‌ها؛
280 پایگاه جشن عاطفه‌ها در ملایر برپا می‌شود
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ملایر گفت: جشن عاطفه‌ها امسال در دو مرحله و در 280 پایگاه جشن عاطفه‌ها برگزار می‌شود.

علی کولیوند در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به فعالیت‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ملایر با توجه به بازگشایی مدارس اظهار داشت: 1620 دانش‌آموز و 700 دانشجو تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر بوده که از بسته حمایتی اول مهر برخوردار می‌شوند.

وی با اشاره به برپایی جشن عاطفه‌ها در 280 پایگاه این جشن در ملایر بیان کرد: جشن عاطفه‌ها امسال در دو مرحله و در 280 پایگاه جشن عاطفه‌ها برگزار می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ملایر افزود: مرحله اول این جشن ملی 27 و 28 مهرماه در 30 پایگاه‌ کمیته امداد و پایگاه‌های بسیج در شهرها و روستاهای ملایر برگزار می‌شود.

وی افزود: این مرحله در شهرهای ملایر، جوکار، سامن، ازندریان و زنگنه و در سطح روستاهایی که جمعیت بیشتری دارند برگزار خواهد شد.

کولیوند گفت: مرحله دوم این جشن نیز در تاریخ 8 مهرماه و در 250 مدرسه از مدارس شهرستان ملایر برگزارشده و دانش آموزان کمک‌های خود را به این جشن بزرگ اهدا می‌کنند.

وی گفت: کمک‌هایی که از این جشن از مدارس جمع‌آوری‌شده در اختیار آموزش‌وپرورش قرار داده‌شده تا به دانش آموزان نیازمند اهدا کند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ملایر با اشاره به برگزاری این جشن در نماز جمعه بیان کرد: در روز 27 مهرماه عاطفه‌ها در نماز جمعه هم برقرار خواهد شد.

وی گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) دربسته حمایتی خود به دانش آموزان لوازم والتحریر، هزینه کتاب، کفش و کمک‌هزینه پوشاک اهدا خواهد کرد.

کولیوند افزود: این جشن با همکاری بسیج مستضعفین و صداوسیما برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار