نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

24. شهريور 1394 - 13:53   |   کد مطلب: 16750
امام‌جمعه موقت ملایر گفت: آل سعود به‌جای تجاوز به یمن و حمله به مسلمانان تجهیزات ساختمانی دور کعبه را مستحکم کند و به فکر تدبیر در اداره حجاج باشد.

به گزارش ملایری‌ها، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسن فاضلیان در هفدهمین یادواره شهدای روستای حسین‌آباد شاملو شهرستان ملایر با اشاره به مهم‌ترین دلایل ماندگاری یادواره‌های شهدا اظهار داشت: هر حادثه‌ای که مشمول مرور زمان می‌شود به فراموشی سپرده‌شده اما مقام شهدا، فضیلت و جایگاه شهدا باعث شده که سال‌به‌سال مراسم و یادواره‌های شده باشکوه‌تر برگزار شود.

وی  گفت: وحدت و همدلی در برگزاری یادواره‌های شهدا و حضور همه اقشار و حضور روحانیون در برگزاری این‌گونه مراسم‌ها از دلایل دیگر رونق و ماندگاری یادواره‌ها است.  

امام‌جمعه موقت ملایر گفت: در شهرستان ملایر در هرروز شهادت یک یادواره شهدا برگزار می‌شود و این کار به ماندگاری یادواره‌ها کمک می‌کند.

وی افزود: شهدا پیروان اصلی ائمه اطهار(ع) بودند و برگزاری منتسب کردن یادواره‌ها به‌روز شهادت یک امام راهی دیگر در ماندگاری آنان است.

فاضلیان گفت: ادامه دادن راه شهدا اکنون وظیفه اصلی همه ما بوده و راه شهدا از اختلاس، فساد، بی‌حجابی و گناه جدا است.

وی گفت: شهدا با اعتقادات خود صدام و حکومت طاغوت را از بین بردند و خود ماندگار شدند ونشان دادند که پیروان حقیقی راه ائمه هستند.

امام‌جمعه موقت ملایر گفت: علم‌های مقاومت اکنون از دوش رزمندگان و جوانان نسل اول انقلاب به جوانان نسل سوم انقلاب سپرده‌شده و  امروز جوانان پرچم‌داران انقلاب هستند.

وی افزود: اینم علم و پرچمی که بر دوش جوانان و نوجوان سپرده‌شده است فردا در جبهه‌های مقاومت سوریه ، لبنان، عراق و یمن به‌کاربرده خواهد شد.

فاضلیان گفت: آمریکا در سوریه اکنون جنگ نیابتی انجام داده و دست‌پرورده‌ها و سران اجیرشده داعش و عده‌ای فریب‌خورده به جان مسلمانان افتاده‌اند.

وی با اشاره به سقوط جرثقیل در مسجدالحرام اظهار کرد: آل سعود به‌جای تجاوز به یمن و حمله به مسلمانان تجهیزات ساختمانی دور کعبه را مستحکم کند و به فکر تدبیر در اداره حجاج باشد.

امام‌جمعه ملایر گفت: ساخت برج‌های بلند در اطراف کعبه توهین به کعبه بوده چراکه از بالای این برج‌ها کعبه بسیار کوچک نشان داده می‌شود.

در این مراسم از پنج‌تن از رزمندگان دفاع مقدس تجلیل شد

دیدگاه شما

آخرین اخبار