نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

6. مهر 1394 - 20:36   |   کد مطلب: 16755
مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر از اهدای سه دستگاه دیالیز، دو دستگاه تلویزیون ال‌سی‌دی و یک دستگاه کولر گازی توسط خیر ملایری به بیمارستان امام حسین (ع) این شهرستان خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از فارس،  محسن ترکاشوند عصر امروز در مراسم اهدای تجهیزات خیرین به بیمارستان امام حسین (ع) ملایر اظهار کرد: این بیمارستان بزرگ‌ترین مرکز درمانی شهرستان ملایر در خدمات‌رسانی به بیماران است.

وی افزود: طی سال‌های اخیر بخش‌های مختلف این بیمارستان با کمک خیرین بازسازی و تجهیز شده است.

 مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر تصریح کرد: بازسازی بخش‌های داخلی زنان و مردان در بیمارستان امام حسین(ع) توسط خانم فرخ مظاهری و حاج حسن هندی، احداث بخش همودیالیز 32 تخته توسط خیر معراجی‌فر، تکمیل بخش آی سی یو توسط برادران سعیدپور، وقف دو دستگاه فتوتراپی نوزادان توسط شادروان مهدی جوادی، خریداری سه تخت بستری برای بخش مراقبت‌های ویژه توسط مرضیه موسوی و منصور جلالی، اهدای سه دستگاه تخت مراقبت‌های ویژه توسط مرحوم حاج حسین فرخی از جمله اقدامات خیرین در بخش سلامت در ملایر بوده است.

وی با اشاره به اینکه برای بازسازی سایر بخش‌های درمانی بیمارستان امام حسین(ع) نیز نیازمند کمک خیرین هستیم گفت: در حال حاضر بخش دیالیز این بیمارستان با 32 تخت و 20 دستگاه به بیماران دیالیزی خدمات ارائه می‌دهد.

ترکاشوند با بیان اینکه تاکنون چهار دستگاه دیالیز توسط خیرین به بیمارستان اهدا شده است، گفت: یکی دیگر از خیرین نیز قول خرید یک دستگاه دیالیز را داده که با اهدای آن نیز تعداد دستگاه‌های دیالیز بیمارستان امام حسین(ع) به پنج دستگاه اهدایی می‌رسد.

 وی با اشاره به اینکه بیماران دیالیزی در این بیمارستان در دو شیفت دیالیز می‌شوند افزود: دستگاه‌های دیالیز این بیمارستان در حال حاضر جوابگوی بیماران در شهرستان است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر افزود: پیش‌بینی ما برای تکمیل 32 تخت تا سال 1420 است و در حال حاضر مشکلی برای بیماران نداریم.

وی با اشاره به اینکه دستگاه‌های دیالیز فعلی با زمان کارکرد بالا هستند گفت: دستگاه‌های اهدایی خیرین جایگزین دستگاه‌های قدیمی می‌شوند.

ترکاشوند با بیان اینکه برای خدمات‌دهی مطلوب‌تر به بیماران در این بیمارستان نیازمند تجهیزات مدرن‌تر و به‌روز هستیم خاطرنشان کرد: مهمترین نیازهای این بیمارستان دستگاه اکسیژن‌ساز، دستگاه آنژیوگرافی و... است.

وی بیان کرد: در حال حاضر نیز خانم فراهانی همسر مرحوم نعمت‌الله عشقی فرد سه دستگاه دیالیز و دو دستگاه تلویزیون ال سی دی و یک دستگاه کولر گازی با مبلغ یک‌میلیارد و 500 میلیون ریال را به بیمارستان امام حسین(ع) ملایر اهدا کرده است.

در ادامه رئیس مجمع خیرین سلامت ملایر نیز با اشاره به فعالیت‌های مجمع خیرین سلامت ملایر گفت: در حال حاضر بیش از 100 نفر عضو این مجمع هستند.

عباس آذرهمایون بیان کرد: ملایر از شهرهای برتر فعالیت خیرین سلامت در استان است و تاکنون نیز خیرین اقدامات ارزشمندی را در بخش‌های درمانی انجام داده‌اند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار