نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

11. مهر 1394 - 10:32   |   کد مطلب: 16807
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: در مسابقات شطرنج جام ولایت ملایرمحمود اسکندری از لرستان با کسب 45 امتیاز نفر اول مسابقات شد.

به گزارش ملایری‌ها، مهدی رضایی با اشاره به برگزاری مسابقات شطرنج جام ولایت در ملایر با حضور چهار استان در ملایر اظهار داشت: اولین دوره مسابقات شطرنج سریع جام ولایت در روز عید سعید غدیر خم با حضور 122 شرکت کننده از استان‌های همدان ، کرمانشاه ، مرکزی و لرستان در ملایر برگزار شد.

وی با اشاره به تیم های شرکت کننده از استان همدان در این رقابت ها بیان کرد: تیم های ملایر ، نهاوند، تویسرکان ، صالح آباد، همدان  و بهار نیز به نمایندگی از استان همدان در این دوره از رقابت ها حضور داشتند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر افزود: این رقابت در9 دور و به روش سوئیسی انفرادی در سالن شهید بهشتی مجموعه تختی ملایر برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری 550 مسابقه در مسابقات شطرنج جام ولایت عنوان کرد: این مسابقات در دو رده بانوان و آقایان در در گروه های بزرگسالان، زیر 14 سال و پیشکسوتان برگزار شد.

رضایی افزود: در پایان این رقابت ها در رده بزرگسالان محمود اسکندری از لرستان با کسب 45 امتیاز نفر اول ، امیر محمد حمیدی از مرکزی با کسب 42 امتیاز نفر دوم و آرش شاهمرادی از کرمانشاه با کسب 39 امتیاز نفر سوم شدند.

وی افزود: در رده پیشکسوتان فیروز امیری از کرمانشاه  موفق به کسب جایگاه نخست و در رده بانوان سعیده عسگری از ملایر حائز رتبه اول شد.

رئیس اداره ورزش و جوان با اشاره به نتایج رده زیر 14 سال افزود: در رده زیر 14 سال نیز یاسین جعفری از همدان موفق به کسب جایگاه اول مسابقات شد.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار