نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

13. مهر 1394 - 15:23   |   کد مطلب: 16829
مسئول قرارگاه بسیج سازندگی شهرستان ملایر از ایجاد 180 شغل توسط قرارگاه بسیج سازندگی در 6 ماهه نخست امسال خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از فارس حاتم زندی با اشاره فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی در کشور اظهار کرد: در این زمینه نیز قرارگاه بسیج سازندگی ملایر برنامه‌های خوبی را اجرا کرده است.

وی با اشاره به توانمندی‌های ملایر در بخش‌های مختلف گفت: وجود دانش‌آموختگان و نخبگان در رشته‌های کشاورزی، داروهای گیاهی، دامپروری و... باعث شده تا قرارگاه بسیج سازندگی حمایت‌های لازم را از این افراد داشته باشد.

مسئول قرارگاه بسیج سازندگی ملایر بیان کرد: در سال جاری بیش از 2 میلیارد تومان تسهیلات در شهرستان ملایر توسط قرارگاه سازندگی برای متقاضیان در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: طرح‌هایی که توسط قرارگاه سازندگی مورد حمایت قرار گرفته شامل گیاهان دارویی، محصولات کشاورزی، پرورش زنبور عسل، پرورش قارچ خوراکی، پرورش شترمرغ، مرغ بومی، پرورش دام، اصلاح باغات، پرورش انواع آبزیان، بسته‌بندی، خشک‌کن، روغن‌گیری، صنایع تبدیلی لبنیات، تولید ترشیجات و شوریجات بوده است.

زندی افزود: کسانی که شرایط لازم را برای دریافت تسهیلات داشته‌اند با مراجعه به قرارگاه سازندگی و اجرای مراحل دریافت وام، تسهیلات را دریافت کرده و برای خود و تعداد زیادی از افراد دیگر اشتغال ایجاد کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته توسط قرارگاه سازندگی ملایر برای متقاضیان 800 مورد اشتغال ایجاد شد گفت: در 6 ماهه نخست امسال نیز برای بیش از 180 نفر شغل ایجاد شده است.

مسئول قرارگاه بسیج سازندگی ملایر خاطرنشان کرد: در این زمینه تعداد اشتغال‌های ایجاد شده تا پایان سال بیشتر خواهد شد.

وی گفت: سال‌های گذشته تعدادی از طرح‌های ایجاد شده به علت برخی مشکلات از سوی خود افراد و یا نبود بازار فروش برای محصولات تولیدی با رکود و تعطیلی مواجه شد اما بیشتر این طرح‌ها پایدار بوده و برای جوانان اشتغال ایجاد کرده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما