نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

15. مهر 1394 - 8:11   |   کد مطلب: 16841
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: : وعده دادن با معیار و تعیین تعداد بدون در نظر گرفتن تامین بوده و عدد و رقم آن کار درستی نبوده و دولت باید از این بابت از مردم عذرخواهی کند.

احمد آریایی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به قول دولت درباره اعطای سبد کالا اظهار داشت: رئیس مهور در مصاحبه تلویزیونی خود در گزارش عملکرد 100 روزه قول اعطای سبد کالا را به مردم داد.

وی افزود: بر اساس وعده های داده شده قرار بر این شد که دولت هر سال شش مرحله سبد کالا در بین مردم تقسیم کند ولی دولت نتوانست به این وعده خود عمل کند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: مهمترین دلیل عمل نکردن دولت به این وعده تامین نشدن بودجه است ولی سوال اصلی در اینا این است که چرا یک مسئول بلندپایه وعده ای با عدد و رقم می دهد.

وی افزود: وعده دادن با معیار و تعیین تعداد بدون در نظر گرفتن تامین بوده و عدد و رقم آن کار درستی نبوده و دولت باید از این بابت از مردم عذرخواهی کند.

آریایی نژاد گفت: سنگ بزرگ نشان از نزدن بوده و باید قبل از دادن وعده به مردم پیش بینی های لازم انجام می گرفت تا باعث بد عهدی دولت بین مردم نشود.

وی گفت: با توجه به وضعیت ناپایدار اقتصاد وضعیت وعده ها قابل پیش بینی بوده و دولت باید دلیل عدم عمل کردن به وعده ها را به مردم توضیح دهد.

نمانده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از دلایل عمل نکردن به وعده های دولت  بی پولی بوده ولی خرج های اضافی در این دولت بسیار اشتباه است.

وی افزود: ولخرجی هایی که در این دولت و دولتهای گذشته در چپ بنر ها و تبلیغات ر پذیرایی از میهمانان و مسئولان انجام می شود با وضعیت بی پولی دولت سازگاری نداشته و باید دولت از خر هزینه های اضافی خودداری کند.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار