نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

16. مهر 1394 - 8:31   |   کد مطلب: 16845
فرمانده نیروی انتظامی ملایر خبر داد؛
کشف بیش از سه تن چای و برنج قاچاق در ملایر
فرمانده نیروی انتظامی ملایر گفت: در راستای مبارزه با کالای قاچاق و کنترل محورهای مواصلاتی در ملایر دو محموله قاچاق چای و برنج به مقدار سه تن و 256 کیلوگرم در ملایر کشف و ضبط شد.

به گزارش ملایر‌ی‌ها، شعبان ترک نیا با اشاره به کشف دو محموله قاچاق در ملایر اظهار داشت: در راستای مبارزه با کالای قاچاق و کنترل محورهای مواصلاتی در ملایر دو محموله قاچاق چای و برنج در ملایر کشف و ضبط شد.

وی افزود: در یکی از کنترل های محورهای مواصلاتی از یک کامیون که قصد عبور از شهرستان ملایر را داشت پس از توقف و بازرسی  یک هزار و 600 کیلوگرم برنج خارجی و قاچاق کشف شد.

فرمانده نیروی انتظامی ملایر افزود: در یکی دیگر از عملیات های پلیس ملایر مامورین مبارزه با کالای قاچاق پس از مشکوک شدن به یک خودرو نیسان و کامینت ایسوزو این خودروها را متوقف کردند.

وی گفت: پس از توقف این خودرو ها از خودرو نیسان 215 کارتن چای به وزن 701 کیلیوگرم چای قاچاق و از خودرو ایسوزو 103 کارتن چای قاچاق به مقدار 955 کیلوگرم کشف شد.

وی افزود: محموله های کشف شده از ان مجرمان فاقد هر گونه مجوز قانونی بوده و پس از کشف و ضبط محموله ها مجرمین تحویل قانون داده شدند.

ترک نیا گفت: اقدامات پلیس مبارزه با قاچاق در راستای اقتصاد مقاومتی با قاچاقیان کالاهای خاری همواره قاطعانه خواهد بود.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار