نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

21. مهر 1394 - 11:22   |   کد مطلب: 16856
امام جمعه و فرماندار ملایر در پیامی شهادت سردار همدانی را تبریک و تسلیت گفتند

به گزارش ملایری‌ها،  امام جمعه و فرماندار ملایر در بیانیه ای شهادت سردار رشید اسلام سردار همدانی را  به پیشگاه امام زمان(عج) و رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی، ملت غیور اسلامی و مردم شهید پرور استان همدان، همرزمان و همسنگران آن عزیز سفر کرده به خصوص خانواده مکرم سردار حاج حسین همدانی تبریک و تسلیت گفتند.

در این بیانیه آمده است:

تاریخ گهربار و پرحماسه شیعه همواره بیانگر تجلی و تاسی راست قامتان و دلباختگان عرصه جهاد و شهادت به مولا و مقتدای خویش حضرت اباعبدالله الحسین(ع) است که در روز عاشورا فرمود آیا حمایت کننده ای هست تا از حرم رسول خدا(ص) حمایت کند.
امروز مدافعان حریم امامت و ولایت شجاعانه و عاشقانه با بذل جان خویش از حرم مطهر، عقیله بنی هاشم دخت حیدر کرار حضرت زینب کبری(س) دفاع می کنند و با شهادت خود برگ زرینی از حدیث عشق و ایثار و تبعیت از مولا و سرور مظلومان عالم امام حسین(ع) را رقم می زنند.
در آستانه محرم در سرزمین غربت کاروان حسینی جایی که حماسه عاشورا با پیام زینب کبری(س) برای همیشه تاریخ به گوش بشریت رسید، سردار رشید اسلام سرلشگر پاسدار حاج حسین همدانی سردار افتخار آفرین، فرمانده شجاع عرصه باشکوه فتح المبین و بیت المقدس، علمدار با غیرت انصارالحسین و یاران محمد رسول الله(ص) و راست قامت سرافراز لشگر 16 قدس و مدافع حرم آل الله ردای زیبای شهادت را بر قامت پر صلابت خویش افراشت.
سردار همدانی سالها در غم هجران یاران سفر کرده خود بود و داغ پرستوهای عاشق بر قامت رعنایش سنگینی می کرد، او همانگونه که بی باکانه در صحنه رزم و جهاد در هشت سال دفاع مقدس حماسه آفرید، با حضوری آگاهانه علم مبارزه با جبهه تکفیر و عوامل دست نشانده استکبار و صهیونیست را به دوش کشید و در دفاع از حریم اهل بیت(ع) به شهادت رسید.
شهادت این فرمانده مخلص و سرباز فداکار ولایت را به پیشگاه امام زمان(عج) و رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی، ملت غیور اسلامی و مردم شهید پرور استان همدان، همرزمان و همسنگران آن عزیز سفر کرده به خصوص خانواده مکرم سردار حاج حسین همدانی تبریک و تسلیت گفتند.

سید رضا فاضلیان امام جمعه ملایر/رضا قیاسی معاون استاندار و سرپرست فرمانداری ملایر

انتهای پیام/پ

دیدگاه شما