نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

21. مهر 1394 - 12:41   |   کد مطلب: 16857
مسئول ستاد برگزاری مراسم یادبود سردار شهید همدانی خبر داد
برگزاری مراسم یادبود سردار شهید همدانی در ملایر
مسئول ستاد برگزاری مراسم یادبود سردار شهید همدانی گفت: مراسم یادبود سردار شهید همدانی سه شنبه شنبه همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد 14 معصوم(ع) ملایر برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی بیات در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به برگزاری مراسم یادبود شهید سردار همدانی در ملایر اظهار داشت: شهید سردار همدانی از شهیدان والا مقام انقلاب بود که تا آخرین لحظه از حریم ولایت و اسلام دفاع کرد.

وی با اشاره به برگزاری مراسم پرشکوه وداع با این سردار در همدان عنوان کرد: مردم استان همدان با حضور پرشور در مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید مدافع حرم نشان دادند که راه شهدا ادامه دارد.

مسئول ستاد برگزاری مراسم یادبود سردار شهید همدانی افزود: به مناسبت شهادت این سردار والا مقام مراسم یادبودی در مسجد چهارده معصوم(ع) ملایر برگزار می شود.

 وی با اشاره به زمان و سخنران این مراسم گفت: این مراسم سه شنبه همزمان با نماز مغرب و عشا و با سخنرانی  حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسن فاضلیان امام جمعه موقت ملایر برگزار می شود.

بیات گفت: در زمانی که کشور مورد هجوم شدید تهام فرهنگی قرار گرفته برگزاری مراسمی با نام و یاد شهدا راهی برای مقابله با این تهاجمات است.

وی با اشاره به نقش سردار همدانی در دوران جنگ تحمیلی و پس از آن در دفاع از حریم ولایت بیان کرد: اگر امروز در کشور امنیت کامل برقرار است حاصل خون شهیدانی است که با اهدای خون خود امنیت امروز کشور را برای ما به یادگار گذاشته اند.

مسئول ستاد برگزاری مراسم یادبود سردار شهید همدانی گفت: شهدا حق زیادی به گردن تمام ما داشته و برگزاری اینگونه مراسم ها سهم کمی از ادای دین به شهدا است.  

انتهای پیام/گ 

دیدگاه شما