نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

21. مهر 1394 - 18:06   |   کد مطلب: 16858
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر خبر داد:
ملایر رکوردار اجرای برنامه های فرهنگی در استان
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: اداره ورزش وجوانان شهرستان ملایر با اجرای101 برنامه فرهنگی در استان رکورددار برنامه های فرهنگی بین شهرستان‌های ویژه است.

به گزارش ملایری‌ها، مهدی رضایی در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات و برنامه های فرهنگی اجرایی توسط  اداره ورزش و جوانان ملایر  اظهار داشت: اداره ورزش وجوانان شهرستان ملایر با اجرای101 برنامه فرهنگی در استان رکورددار برنامه های فرهنگی بین شهرستانهای ویژه است.

وی افزود: این اداره بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی و به خصوص اجرای منویات مقام معظم رهبری در بحث جوانان و توجه جدی بر مباحث فرهنگی اقدام به اجرای سلسله برنامه‌های فرهنگی نموده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر با اشاره به برنامه های فرهنگی اجرا شده در شهرستان ملایر بیان کرد: برگزاری مسابقات قرآنی، برپایی یادواره‌های شهدا، مبارزه همه جانبه با مواد مخدر و برگزاری کارگاه‌های آموزشی در جهت ارتقاء سطح علمی ورزشکاران ، اجرای برنامه های سبک زندگی با تاسی از زندگی حضرت زهراء(س) از جمله برنامه های فرهنگی دراین شهرستان است.

وی افزود: اجرای سلسله برنامه های مقابله با ماهواره، دیدار و سرکشی از پیشکسوتان ورزشی، اجرای همایش‌های دختران فاطمی، اجرای همایش‌های گرامیداشت روز جوان با تاسی از حضرت علی اکبر(ع) ، سلسله برنامه‌های توجیهی بحث ازدواج جوانان، برگزاری مراسم تجلیل از جوانان نخبه شهرستان در رشته های مختلف ، برنامه‌های ازدواج آسان از دیگر برنامه‌های اجرایی در این شهرستان است.

رضایی با اشاره به همایش‌های برگزارشده در ملایر بیان کرد:برگزاری همایش‌های مختلف گرامیداشت روز سوم خرداد و هفته دولت،برگزاری مراسم های پرفیض زیارت عاشورا و سینه زنی، تدارک استقبال از قهرمانان ملی در گلزار شهداء ، حضور راویان فتح در اماکن ورزشی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، برگزاری همایش‌های تقدیر و تجلیل از پیشکسوتان ورزشی از دیگر برنامه های فرهنگی ملایر در هفت ماه نخست امسال است.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما