نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

23. مهر 1394 - 11:40   |   کد مطلب: 16883
رئیس اداره ورزش ملایر در گفت‌وگو با ملایری‌ها:
31 برنامه فرهنگی و ورزشی در هفته تربیت بدنی برگزار می شود
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: 21برنامه ورزشی و 10 برنامه فرهنگی به کمناسبت هفته تربیت بدنی در ملایر اجرا می شود.

مهدی رضایی در گفت‌گو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به آغاز هفته تربیت بدنی از 26 مهرماه اظهار داشت: در این هفته 31 برنامه فرهنگی و ورزشی در شهرستان ملایر اجرا می شود.

وی با اشاره به اجرای 10 برنامه فرهنگی در هفته تربیت بدنی در ملایر افزود: برنامه های اجرایی در هفته تربیت بدنی شامل 21 برنامه ورزشی و 10 برنامه فرهنگی است.  

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر با اشاره به مهمترین برنامه های ورزشی اجرایی در این هفته بیان کرد: کوهپیمایی 200 نفری کوهنوردان ملایر،میزبانی مسابقات چهارجانبه بدمینتون، میزبانی مسابقات سه جانبه کشتی، مسابقات فوتسال چهار جانبه، مسابقات لیگ کاراته شهرستان از جمله برنامه های اداره ورزش و جوانان ملایر در این هفته است.

وی با اشاره به برگزاری همایش ماهیگیری استان همدان در هفته تربیت بدنی در ملایر بیان کرد: به مناسبت هفته تربیت‌بدنی اداره ورزش ملایر با همکاری شهرداری و جهاد کشاورزی همایش ماهیگیری برگزار می‌کند.

رضایی با اشاره به مهم‌ترین اهداف برگزاری همایش عنوان کرد: هدف اصلی از برگزاری این کار جمعی و حضور خانواده‌ها در کنار هم برای برگزاری همایش است.

وی با اشاره به زمان و مکان این همایش  گفت: این همایش 24 مهرماه در دریاچه کوثر ملایر برگزارشده و در پایان از نفرات برتر تقدیر خواهد شد.

رئیس اداره ورزش  جوانان ملایر گفت: اعزام دوچرخه سواران ملایری به مرقد امام خمینی(ره) و شاه عبدالعظیم(ع) از دیگر برنامه های فرهنگی ورزشی در این هفه است.

وی گفت: زنگ ورزش در زورخانه پوریای ولی، دیدار با فرماندار، غبار روبی مزارشهداء، سرکشی از پیشکسوتان ورزشی و برگزاری کارگاههای آموزشی از جمله برنامه های فرهنگی در هفته تربیت بدنی در ملایر است.

انتهای پیام/گ

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار