نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

24. مهر 1394 - 15:14   |   کد مطلب: 16884
امام جمعه موقت ملایر گفت: موشک های ایرانی همچون عماد ترس براندام دشمنان انداخته است

به گزارش ملایری‌ها، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسن فاضلیان در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه شهر ملایر با تسلیت فرا رسیدن ماه محرم ماه عزادی امام حسین (ع) اظهار داشت: عزاداران امام حسین(ع) باید شور و شعور حسینی را با هم داشته باشند.

وی با اشاره به عوامل واقعه عاشورا گفت: در سال 61 تمامیت کفر بر علیه امام حسین(ع) برخاستند و حتی از دادن یک قطره آب به کودک شش ماهه این امام(ع)  دریغ کردند.

امام جمعه موقت ملایرگفت: اقامه نماز یکی از اهداف والای امام سوم شیعیان(ع) بود و امروز باید بچه هیئتی های ما باید مراقب باشند که به خاطر عزاداری نمازهایشان قضا نرود.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره رابطه با آمریکا بیان کرد: همانگونه که رهبر انقلاب اسلامی بیان کردند مذاکره با آمریکا نه تنها به نفع کشور ما نیست بلکه باعث زدن ضررهایی هم می شود.

فاضلیان با اشاره به عملیات موشکی ایران ونمایش موشک های ایران بیان کرد: موشک های ایرانی همچون عماد  ترس براندام دشمنان انداخته است .

وی گفت: امروز  تمام استکبار بر علیه ایران برخواست و قصد ضربه زدن به ایران اسلامی را دارد اما از این امر غافل است که مردمان ایران با ایمان و اراده تا پای جان از کشور خود دفاع خواهند کرد.

خطیب موقت جمعه ملایر درخطبه های دوم خود با اشاره به 24 مهر روز پیوند اولیا ومربیان عنوان کرد: پدران ومادران و مربیان مدارس باید دست در دست هم داده و زمینه رشد دانش آموزان را در مسائل مختلف آموزش و پرورش و اعتقادات و اخلاق را فراهم کنند.

وی افزود: توجه به نسل جوان و دانش آموزان بسیار مهم بوده چرا که اینها آینده سازان کشور هستند و لحظه ای غفلت از آنان موجب به بیراهه رفتن آنان می شود.

فاضلیان با اشاره به روز جهانی غذا و اهمیت تغذیه سالم بیان کرد: تغذیه سالم یکی از مهمترین مسائل انسان بوده و همه بااید مراقب تغذیه خود باشند و بدانند که چه غذایی مصرف می کنند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به برگزاری مراسم با شکوه تشییع سردار شهید حسین همدانی در همدان بیان کرد: برگزاری چنین مراسمی در استان همدان بی سابقه بود.

امام جمعه موقت ملایر گفت: سردار همدانی حبیب ابن مظاهر زمان ما بود که در راه ولایت و دفاع از حرم حضرت زینب(ع) و در 65 سالگی به درجه رفیع شهادت دست یافت.

وی گفت: امنیت امروز کشور ما حاصل  زحمات امثال شهیدهمدانی است که درجبهه های مقاومت بر علیه دشمنان تکفیری ایستادگی کرده اند تا دشمن جرات نگاه به کشور را نداشته باشد.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار