نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

27. مهر 1394 - 15:17   |   کد مطلب: 16896
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر گفت: در صورت تصویب ستاد تشییع شهید گمنام ملایر یک مستند حرفه ای 15 دقیقه ای از مراسم تشییع شهید گمنام و برنامه های حاشیه ای آن تولید می شود.

به گزارش ملایری‌ها، غلامرضا جمالی زاده در  جلسه کمیته فرهنگی هنری ستاد تشییع پیکر مطهر شهید گمنام ملایر با اشاره به تشییع یک شهید گمنام در ملایر اظهار داشت: ملایر 6 آبن ماه میزبان یک شهید گمنام برای تشییع و خاکسپاری است.

وی با اشاره به تاثیر حضور شهدا در جامعه و فضلی معنوی شهر بیان کرد: با توجه به تشییع این شهید گمنام در ایام پس از عاشورا و ماه محرم شاهد استقبال خوبی از این شهید خواهیم بود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر گفت: در این تشییع باید مناسب با شأن شهدا، مراسمات ویژه استقبال، وداع، تشییع و خاکسپاری این شهید عزیز را با حضور انبوه مردم شهید پرور ملایر برگزار کرد.

وی افزود: به همین منظور شش کمیته برای برگزاری مراسم برگزاری هر چه با شکوه تر تشییع و خاک سپاری شهید گمنام در حوزه علمیه ملایر تشکیل شده و همه مسئولان شهر در این جهت تلاش می کنند.

جمالی زاده گفت: با توجه به اینکه مسئولیت کمیته فرهنگی این مراسم به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سپرده شده است سعی می شود تا هر چه بیشتر برنامه های فرهنگی در این مراسم گنجانده  شود.

وی با اشاره به مهمترین برنامه های اداره ارشاد در تشییع و خاکسپاری این شهید گمنام بیان کرد:  برگزاری نمایشگاه عکس، مسابقات کتبی، پوشش مناسب خبری و اطلاع رسانی و انتشار ویژه نامه و نیز توجه به ترویج ارزشهای شهید و شهادت در بین کودکان و نوجوانان از جمله برنامه های مد نظر گرفته شده برای این مراسم است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر افزود: برای اجرای این برنامه ها نیاز به مساعدت اعضا و هماهنگی ادارات و نهادهای پشتیبان است.

وی با اشاره به در نظر گرفتن ساخت یک مستند از تشییع و خاکسپاری این شهید گمنام در ملایر گفت: در صورت تصویب ستاد برگزاری مراسم تولید یک مستند حرفه ای 15 دقیقه ای از مراسم تشییع شهید گمنام و برنامه های حاشیه ای آن از دیگر برنامه های اداره ارشاد است

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار