نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

28. مهر 1394 - 14:13   |   کد مطلب: 16900
رئیس اوقاف ملایر در همایش "احلی من العسل"
ولایتمداری مهم‌ترین پیام حضرت قاسم(ع) در شب عاشورا بود
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر گفت: ولایتمداری مهم‌ترین درسی است حضرت قاسم ابن الحسن(ع) در شب عاشورا با شیرین دانستن مرگ از عسل درراه امام خویش بیان کرد.

به گزارش ملایری‌ها، حجت‌الاسلام‌والمسلمین فیض‌الله اسدپور در تجمع 600 صدنفری دانش آموزان ملایری در همایش "احلی من العسل " با اشاره به مهم‌ترین دلایل حضور دانش آموزان در این همایش اظهار داشت: امروز دانش آموزان برای درس گرفتن از قاسم ابن الحسن(ع) در این همایش حضور یافته‌اند.

وی با اشاره به مهم‌ترین درس‌های واقعه عاشورا و سخنان حضرت  قاسم ابن الحسن(ع) بیان کرد: ولایتمداری مهم‌ترین درسی است  حضرت قاسم ابن الحسن(ع) در شب عاشورا با شیرین دانستن مرگ از عسل درراه امام خویش بیان کرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر گفت: همه دانش آموزان امروز سفیران و نمایندگان حضرت قاسم(ع) بوده و در این روز با  این بزرگوار عهد بسته‌اند که پیرو راهش باشند.

وی گفت: اگر ما نبودیم در کربلا تا رشادت‌های این یار 13 ساله امام حسین(ع) را ببینیم اما در دوران جنگ هشته ساله تحمیلی بسیاری از نوجوانان ایرانی با تأسی از این امامزاده رشادت‌های فراوانی کردند.

اسد پور افزود: حسین فهمیده‌ها و بهنام محمدی‌ها تنها گوشه از نوجوانانی هستند که درراه اسلام و ولایتمداری به درجه رفیع شهادت نائل‌آمده‌اند.

وی گفت: دانش آموزان ما باید هر چه بیشتر در تاریخ مطالعه کرده و درباره حضرت قاسم(ع) تحقیق کنند و بدانند که سخنان قاسم(ع) در شب عاشورا به چه دلیل بود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر گفت: مهم‌ترین پیامی که حضرت قاسم در شب عاشورا بابیان مرگ نزد من شیرین‌تر از عسل است این بود که ولایتمداری سن و سال و جنس نمی‌شناسد.

وی افزود: همه ما وظیفه‌داریم به پیروی از این عزیز از ولی‌فقیه زمان خویش پیروی کنیم و درراه ولایت کوتاه‌ترین غفلتی نکنیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسد پور با اشاره به رشادت‌های نوجوان ایرانی در دوران جنگ گفت: دشمنان در دوران جنگ تحمیلی سختی از ایران خورده و نوجوانان ایرانی یکی از کسانی بودند که در دوران جنگ تحمیلی این سیلی را به دشمنان زده‌اند.

وی افزود: نوجوانان ما امروز با حضرت قاسم(ع) عهد می‌بندند که فریب حیله‌های دشمنان چه در فضاهای مجازی و چه در دیگر رسانه ا را نخوردند و همواره هوشیار خواهند بود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار