نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

29. مهر 1394 - 13:40   |   کد مطلب: 16919
دبیر ستاد اقامه نماز ملایر در گفت‌وگو با ملایری‌ها خبر داد؛
عمل به پیام قیام کربلا با اقامه نمازظهر عاشورا در خیابان‌های ملایر
دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان ملایر گفت: با توجه به حضور هیئت های مذهبی در خیابان در هنگام ظهرعاشورا نماز جماعت ظهر عاشورا در دو خیابان ملایر برگزار می شود.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی بیات در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‎ها، با اشاره به برگزاری نماز جماعت ظهر عاشورا در تمامی مساجد شهرستان ملایر اظهار داشت: همزمان با ظهر عاشورا و با تاسی و پیروی از سیره امام حسین(ع) همزمان با ظهر عاشورا تمامی هیئت های ملایر نماز ظهر عاشورا را به جماعت اقامه می‌کنند.

وی افزود: هیئت‌های عزادار در تمامی نقاط شهرستان ملایر در هنگام اذان ظهر نماز ظهر عاشورا را به جماعت اقامه خواهند کرد.

دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان ملایر با اشاره به اقامه نماز جماعت ظهر عاشورا در دو خیابان شهر ملایر عنوان کرد:با توجه به حضور هیئت های مذهبی در خیابان در هنگام ظهر عاشورا نماز جماعت در دو خیابان ملایر برگزار می شود.

وی افزود:  نماز ظهر عاشورا در خیابان خیام به امامت آیت الله فاضلیان امام جمعه شهر ملایر و در خیابان شهدا رو به روی مسجد فاطمیه به امامت حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسن فاضلیان امام جمعه موقت ملایر اقامه می شود.

 حجت الاسلام بیات با اشاره به برگزاری نماز ظهر عاشورا در سایر نقاط شهرستان ملایر تصریح کرد: این نماز معنوی در سایر نقاط شهرستان ملایر و به امامت ائمه جمعه شهرهای سامن، اسلام آباد و ازندریان برگزار می شود.

وی گفت: با توجه به همزمانی تاسوعای حسینی و روز جمعه مراسم عزاداری و سینه زنی در نماز جمعه شهر ملایر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار