نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

5. آبان 1394 - 12:57   |   کد مطلب: 16963
رئیس اوقاف و امور خیریه ملایر خبر داد
بهره‌مندی 20 هزار نفر از برنامه‌ خیمه‌های معرفت در ملایر
رئیس اوقاف و امور خیریه ملایر از بهره‌مندی 20 هزار نفر از برنامه‌ خیمه‌های معرفت در ملایر خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از فارس، حجت‌الاسلام فیض‌الله اسدپور با اشاره به برنامه‌های انجام گرفته از سوی این اداره در ایام عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله حسین (ع) اظهار کرد: برنامه‌های مختلفی از سوی این اداره در شهرستان ملایر انجام شد.

وی به برگزاری برنامه بصیرت عاشورایی در بقاع متبرکه و امامزادگان شاخص شهرستان اشاره کرد و افزود: استقبال و حضور مردم از این برنامه‌ها بسیار پرشور بود.

‌رئیس اوقاف و امور خیریه ملایر اعزام 20 نفر از مبلغین به نقاط مختلف شهرستان ملایر در ایام محرم، سیاهپوش کردن بقاع متبرکه، مراسم روضه‌خوانی، زیارت عاشورا و سخنرانی روحانیون در بقاع متبرکه و برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی را از جمله برنامه‌های انجام شده در بقاع متبرکه دانست.

وی برگزاری همایش «احلی من عسل»، مراسم تجمع عاشوراییان، همایش رهروان حضرت زینب (س) با حضور خواهران و برپایی نماز ظهر عاشورا در بقاع متبرکه را از دیگر برنامه‌های اداره اوقاف در دهه اول محرم در ملایر برشمرد.

اسدپور به اطعام‌دهی بر اساس نیات واقف در ایام محرم اشاره کرد و گفت: تعداد زیادی غذای نذری نیز در این ایام بین نیازمندان توزیع شده است.

وی به برپایی خیمه‌های معرفت در بقاع متبرکه در ایام محرم اشاره کرد و افزود: این خیمه‌ها با همکاری مبلغین و کارشناسان حوزه علمیه برادران و خواهران در امامزاده عبدالله (ع) و تکیه حضرت ابوالفضل (ع) برپا شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر تصریح کرد: خیمه‌های معرفت شامل غرفه‌های مشاوره خانواده، پاسخگویی به مسائل شرعی، گفتمان‌های دینی و غرفه کودک بوده است.

وی با اشاره به استقبال خوب مردم از خیمه‌های معرفت خاطرنشان کرد: در مدت برپایی این خیمه‌ها بیش از 20 هزار نفر از خدمات مختلف این برنامه‌ها بهره‌مند شدند.

 انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار