نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

9. آبان 1394 - 19:02   |   کد مطلب: 17014
یکی از اعضای تیم جستجو و نجات در صحرای سینا می گوید صداهایی از داخل هواپیمای روسی سقوط کرده شنیده است. آن ها امیدوارند افرادی زنده باشند.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از خبرآنلاین؛ ساعاتی پیش یک هواپیما روسی در صحرا سینا مصر سقوط کرد این هواپیما 224 سرنشین داشت. یکی از اعضای تیم جستجو و نجات مصر که در منطقه سقوط حاضر است ساعتی پیش گفت که هواپیما کاملا نابود شده و به نظر او تمام مسافران مرده اند.

ولی دقایقی پیش یکی از اعضا همین تیم به رویترز گفت که صدا هایی از داخل هواپیما شنیده است. این هواپیما روسی به 2 بخش تقسیم شده است.

این عضو ناشناس به رویتز گفت: یک قسمت دیگر هواپیما ها هست که تیم جستجو و نجات در حال تلاش است بازمانده هایی در آن قسمت پیدا کند. ما امیدواریم افرادی زنده را پیدا کنیم مخصوصا بعد از شنیدن صدا های ناشی از درد.
سازمان بهداشت روسیه 45 آمبولانس به منطقه سقوط فرستاده است تا شاید بازمانده ها را نجات دهند. البته اینکه کسی زنده است یا نه هنوز تایید نشده است.

رئیس سابق اداره پرواز های روسیه در مصاحبه ای با اسکای نیوز گفت که مقامات روسی اگرچه این را به شکل عمومی اعلام نکنند اما آنها در حال تحقیق هستند که آیا فعالیت های تروریستی عامل این حادثه بوده است یا نه. او به اسکای نیوز گفت: من خیلی متعجب می شوم اگر شرایط هوایی عامل این حادثه بوده باشد، هوا در شرایط خوبی بوده است. من از اینکه یک عامل فنی دلیل سقوط این هواپیما باشد هم تعجب می کنم چون این هواپیما بسیار امن بوده است. همچنین از اینکه خلبان اشتباهی کرده باشد هم متعجب می شوم زیرا پس از 23 دقیقه این هواپیما در بیشترین ارتفاع بوده است. پس گزینه های کمتری باقی می ماند، با اینکه دلیل های تروریستی به صورت عمومی رد شده است اما من مطمئن هستم روسیه این گزینه را در تحقیقاتش در نظر می گیرد.

مقامات مصری جعبه سیاه این هواپیما را پیدا کردند، با پیدا شدن این بخش شاید دلیل اصلی سقوط هواپیما پیدا شود.

منبع: گاردین

دیدگاه شما

آخرین اخبار