نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

9. آبان 1394 - 19:06   |   کد مطلب: 17015
رئیس راه‌وشهرسازی شهرستان ملایر:
ساکنان مسکن مهر ملایر به امکانات زیادی نیاز دارند
رئیس راه‌وشهرسازی شهرستان ملایر‌ مشکلات زیرساختی در احداث واحدهای مسکن مهر در ملایر را برشمرد و گفت: در حال حاضر ساکنان مسکن مهر ملایر به امکانات زیادی نیاز دارند.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از ایسنا، جواد نگاهداری، نبود مدرسه، مراکز خرید، ‌مسجد، ‌کلانتری و پاسگاه انتظامی و کتابخانه را از جمله نیازهای ساکنان مسکن مهر ملایر عنوان و اظهارامیدواری کرد که با تخصیص اعتبارات و همکاری مسئولان این مشکلات مرتفع شوند.

وی ادامه داد: تاکنون 4767 واحد مسکن مهر تحویل متقاضیان شده و مابقی واحدها در دست احداث است.

نگاهداری تصریح کرد: در تلاش هستیم بر اساس قول پیمانکار تمام واحدهای مسکن مهر ملایر تا نیمه اول سال 95 به اتمام برسد و تحویل متقاضیان شود.

وی با اشاره به ساخت واحدهای مسکن مهر ملایر، عنوان کرد: از ابتدای عملیات اجرایی مسکن مهر، 9836 واحد مسکونی در قالب سه‌جانبه، تعاونی‌ها، خودمالکین شخصی و شهرهای زیر 25 هزار نفر در این شهرستان عقد قرارداد شده است.

وی ‌خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های دولت تمام واحدهای مسکن مهر در کشور باید تا سال آینده به اتمام برسد.

 

رئیس راه‌وشهرسازی ملایر ‌در بخش دیگری از سخنان خود به احداث تقاطع غیرهمسطح بهشت هاجر اشاره کرد و یادآورشد: این پروژه در جاده ملایر - اراک به منظور رفع تصادفات در این نقطه حادثه‌خیز در حال احداث است.

نگاهداری‌ گفت: عملیات اجرایی این پروژه از سال 89 آغاز شده و پل‌ این تقاطع به اتمام رسیده و رمپ‌های آن نیز در دست اجراست.

وی ‌افزود: ایمن‌سازی ورودی و خروجی به ایستگاه راه‎‌آهن ملایر، ‌کاهش تصادفات و سهولت در دسترسی شهروندان به بهشت هاجر اهداف احداث این پروژه است.

رئیس راه‌وشهرسازی ملایر خاطرنشان کرد: نبود اعتبارات باعث شده این پروژه نیمه‌کاره باقی بماند‌ بنابراین برای تکمیل این پروژه نیازمند اعتبار هستیم.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار