نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

10. آبان 1394 - 15:41   |   کد مطلب: 17030
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر خبر داد:
شرکت تیم بانوان ملایر در لیگ برتر ووشو
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: تیم ووشو بانوان ملایر در این دوره از مسابقات لیگ برتر شرکت خواهد کرد و از 27 آبان مسابقات خود را آغاز می‌کند.

به گزارش ملایری‌ها مهدی رضایی در جمع خبرنگاران با اشاره به قطعی شدن حضور تیم ووشو بانوان ملایر در مسابقات لیگ برتر ووشو اظهار داشت: تیم وشو بانوان ملایر در این دوره از مسابقات لیگ برتر شرکت خواهد کرد و از 27 آبان مسابقات خود را آغاز می‌کند

وی افزود: تیم بانوان ملایر در این رقابت‌ها با تیم‌های آذربایجان شرقی ، البرز، کرمانشاه و خوزستان هم‌گروه بوده و در دور اول این رقابت‌ها با قرعه استراحت روبه‌رو شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: این تیم با حمایت قوی رییس ووشوی استان و اداره ورزش و جوانان و رییس ووشوی ملایر وارد این مسابقات شده است.

وی همچنین با اشاره به درخشش ورزشکاران ملایر در مسابقات لیفت قوی‌ترین مردان استان بیان کرد: مسابقات لیفت قوی‌ترین مردان استان همدان با حضور 100 ورزشکار از سراسر استان به میزبانی سالن ورزشی انقلاب همدان برگزار شد.

رضایی با اشاره به نتایج تیم ملایر در این رقابت افزود: تیم ملایر با درخشش نفرات خود موفق به کسب مقام قهرمانی این دوره از مسابقات شد.

وی افزود: در این مسابقات در رده سنی جوانان ایرج خدادادی نفر اول ،محمد صالح احمدی و ابوالفضل حمیدوند نفرات دوم و محمدصادق رضایی نفر سوم شدند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: در رده سنی بزرگ‌سالان نیز  فرشید جعفری نفر اول و در رده سنی پیشکسوتان  محمد رسولی ، حسین یارمحمدی و سلیمان مرادی نفرات اول  اوزان مختلف شدند.

وی همچنین با اشاره به دعوت میثم مصطفی جوکار به مرحله جدید اردوی تیم ملی کشتی بیان کرد: طی حکمی از سوی فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران میثم مصطفی جوکار، آزادکار عنوان دار شهرستان ملایر به اردوی تدارکاتی تیم ملی کشتی دعوت شد.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما